DeepBlue Napisano 6 Styczeń 2021 Napisano 6 Styczeń 2021 RESPONSIBILITIES Develop look to ensure assets are technically correct to create hyper-realistic passes Create shading networks using Maya Creates lighting setups that become reference for shots and sequences in CG animation, pre-rendered game cinematic and VFX shots Work close with CG sup and Art Director to determine the best possible technical and artistic approaches MUST HAVE Maya Redshift or Arnold or VRay Shading or Lighting experience in Arch-Vis, VFX or Postproduction NICE TO HAVE Art background Nuke WE OFFER 20 days of paid vacation per year A modern and friendly studio atmosphere A chance to work with an experienced team of artists and supervisors Artists should enclose a link to an online portfolio or demoreel to their application. Please be informed that we reserve the right to contact only selected applicants. https://www.deep-blue.com/lighting Pamiętaj o załączeniu klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Deep Blue sp. z o.o. zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Rekomendowane odpowiedzi