Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

panie (wlasciwie meg) i panowie

Chciale po raz pierwszy skonczyc zrobiony przez siebie model , i juz nawet daleko zaszedlem ,bo go texturuje.

Jesto geba jaszczura... gdzies w wipie lezy , chcialem uzysakc efekt lekko wilgotnej , oslizglej skory , z wykorzysatniem materialow braziloskich ... zaraz ktos powie ze najlepiej sie uczyc samemu i wogule.. ale ja juz dlugo probowalem i bez skutku , a jak by mnie ktos chociaz naprowadzil na dobry trop , to ja juz sobie poradze (tak sadze)

 

tak wiec , jak zrobic material skory ?

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

ojej =)

tzn jak na moj gust to troche za malo konkretny jestes hmm to tak jak spytac \\jak wymodelowac czlowieka\\ ;) wiesz..

nie mam pojecia jak ta skoora ma wygladac.. mowisz , ze mokra / oslizgla .. jest troche o mokryh rzeczach w tutkach u Adka hm chiba Neil Blevins go napisal.

ale co dalej ?

Napisano

O ktos odpowiedzial ;)

Pablo dzieki , ale tego tutka to przerobilem od poczatku do konca ;)

 

no a teraz sie sprecyzuje ...

 

Chodzi mi o material a nie o texturke...

To ma byc skora jaszczura , takiego jak to jaszczury ... zaraz zreszta walne jeden render , ktory \"zapozyczylem\" z jakiejs stronki...

 

[Edited on 8-4-2003 by Jedrush]

Napisano

a , wiem ze zeby taki efekt uzyskac to musi byc nieziemska textura tez... ja sobie zrobie texturke , a nie sam material walne ... tak dla scislosci to mowie

Napisano

a nie mzoesz sam tego narysowac w PS?? wiesz dobrze np. walic sprwayem itd. jakos Ci wyjdzie:)..daj najpierw mapowanie Unvwarp zeby rozlozyc na plasko tego jasczura i zacznij rysowac

Napisano

widzisz .. juz wszystko ladnie rozlozylem ;)

jeszcze nigdy mi sie tak ladnie uvw nie ukladaly ... w kazdym razie texporter nie mial zadnych \"ale\"...

A tak wogule , moze faktycznie powinienem zaczac od zrobienia texturki , a puzniej od materialu .... to bede mial pare pytan w takim razie ;)

 

1. Jak polacyzc 2 layery w jeden ?

2. jak zrobic zeby brusz np. przedstawiajacy luski(taki define brush) ,ladnie mi odbil te luski na mojej texturce ...

3.sam niewiem... spytam pozniej

Napisano

1. ctrl +e

2. ja bym te luski namalowal recznie ( mozna zawsze z paru namalowanych lusek zrobic texturke powtarzajaca sie) a dla oddania *mokrosci* pokombinowal z wysokim specular level i glossines kolo 100 ale ja sie na tym nie znam.

 

[Edited on 8-4-2003 by Nezz]

Napisano

Thx nezz ;>

Jeszczy ptanko ma , ty robisz swoje pracki w painterze czy ps ?

 

A tak btw, to .. znowu wszystko co mialem na dysku poszlo sie kochac ;/

Ale zainstalowalem winde 98 i wreszcie bede mogl posiedziec kilka godzinek , bez zwiechy w maxie ;)

Zrobie nowego smoka ... i nowa ladna skore ;)

Napisano

Jedrush - maluje sobie w Painterze *ale* (najczesciej przy robieniu tekstur) warto kozystac z obu aplikacji hmm wornolegle - dla przykladu PS ma imho lepiepsze podejscie do layerow.

 

Nieprzyjena sprawa z dyskiem :\\

Zawsze mozesz do netu wrzucac przynajmniej same modele zeby miec jakis backup :\\

Napisano

wrzucalem od niedawna texturki , bo dysponuje b duzym mjejscem na serwie.

Tyle ze ja nigdy na to czasu nie mam ;/

k thx , lece sobie sciagnac paintera , a ps juz zainstalowalem.

 

Heja!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności