Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

panie (wlasciwie meg) i panowie

Chciale po raz pierwszy skonczyc zrobiony przez siebie model , i juz nawet daleko zaszedlem ,bo go texturuje.

Jesto geba jaszczura... gdzies w wipie lezy , chcialem uzysakc efekt lekko wilgotnej , oslizglej skory , z wykorzysatniem materialow braziloskich ... zaraz ktos powie ze najlepiej sie uczyc samemu i wogule.. ale ja juz dlugo probowalem i bez skutku , a jak by mnie ktos chociaz naprowadzil na dobry trop , to ja juz sobie poradze (tak sadze)

 

tak wiec , jak zrobic material skory ?

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ojej =)

tzn jak na moj gust to troche za malo konkretny jestes hmm to tak jak spytac \\jak wymodelowac czlowieka\\ ;) wiesz..

nie mam pojecia jak ta skoora ma wygladac.. mowisz , ze mokra / oslizgla .. jest troche o mokryh rzeczach w tutkach u Adka hm chiba Neil Blevins go napisal.

ale co dalej ?

Napisano
  • Autor

O ktos odpowiedzial ;)

Pablo dzieki , ale tego tutka to przerobilem od poczatku do konca ;)

 

no a teraz sie sprecyzuje ...

 

Chodzi mi o material a nie o texturke...

To ma byc skora jaszczura , takiego jak to jaszczury ... zaraz zreszta walne jeden render , ktory \"zapozyczylem\" z jakiejs stronki...

 

[Edited on 8-4-2003 by Jedrush]

Napisano
  • Autor

a , wiem ze zeby taki efekt uzyskac to musi byc nieziemska textura tez... ja sobie zrobie texturke , a nie sam material walne ... tak dla scislosci to mowie

Napisano

a nie mzoesz sam tego narysowac w PS?? wiesz dobrze np. walic sprwayem itd. jakos Ci wyjdzie:)..daj najpierw mapowanie Unvwarp zeby rozlozyc na plasko tego jasczura i zacznij rysowac

Napisano
  • Autor

widzisz .. juz wszystko ladnie rozlozylem ;)

jeszcze nigdy mi sie tak ladnie uvw nie ukladaly ... w kazdym razie texporter nie mial zadnych \"ale\"...

A tak wogule , moze faktycznie powinienem zaczac od zrobienia texturki , a puzniej od materialu .... to bede mial pare pytan w takim razie ;)

 

1. Jak polacyzc 2 layery w jeden ?

2. jak zrobic zeby brusz np. przedstawiajacy luski(taki define brush) ,ladnie mi odbil te luski na mojej texturce ...

3.sam niewiem... spytam pozniej

Napisano

1. ctrl +e

2. ja bym te luski namalowal recznie ( mozna zawsze z paru namalowanych lusek zrobic texturke powtarzajaca sie) a dla oddania *mokrosci* pokombinowal z wysokim specular level i glossines kolo 100 ale ja sie na tym nie znam.

 

[Edited on 8-4-2003 by Nezz]

Napisano
  • Autor

Thx nezz ;>

Jeszczy ptanko ma , ty robisz swoje pracki w painterze czy ps ?

 

A tak btw, to .. znowu wszystko co mialem na dysku poszlo sie kochac ;/

Ale zainstalowalem winde 98 i wreszcie bede mogl posiedziec kilka godzinek , bez zwiechy w maxie ;)

Zrobie nowego smoka ... i nowa ladna skore ;)

Napisano

Jedrush - maluje sobie w Painterze *ale* (najczesciej przy robieniu tekstur) warto kozystac z obu aplikacji hmm wornolegle - dla przykladu PS ma imho lepiepsze podejscie do layerow.

 

Nieprzyjena sprawa z dyskiem :\\

Zawsze mozesz do netu wrzucac przynajmniej same modele zeby miec jakis backup :\\

Napisano
  • Autor

wrzucalem od niedawna texturki , bo dysponuje b duzym mjejscem na serwie.

Tyle ze ja nigdy na to czasu nie mam ;/

k thx , lece sobie sciagnac paintera , a ps juz zainstalowalem.

 

Heja!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności