Napisano 5 Kwiecień 200322 l panie (wlasciwie meg) i panowie Chciale po raz pierwszy skonczyc zrobiony przez siebie model , i juz nawet daleko zaszedlem ,bo go texturuje. Jesto geba jaszczura... gdzies w wipie lezy , chcialem uzysakc efekt lekko wilgotnej , oslizglej skory , z wykorzysatniem materialow braziloskich ... zaraz ktos powie ze najlepiej sie uczyc samemu i wogule.. ale ja juz dlugo probowalem i bez skutku , a jak by mnie ktos chociaz naprowadzil na dobry trop , to ja juz sobie poradze (tak sadze) tak wiec , jak zrobic material skory ?
Napisano 8 Kwiecień 200322 l ojej =) tzn jak na moj gust to troche za malo konkretny jestes hmm to tak jak spytac \\jak wymodelowac czlowieka\\ ;) wiesz.. nie mam pojecia jak ta skoora ma wygladac.. mowisz , ze mokra / oslizgla .. jest troche o mokryh rzeczach w tutkach u Adka hm chiba Neil Blevins go napisal. ale co dalej ?
Napisano 8 Kwiecień 200322 l hmm nie wiem czy Ci sie to przyda... jak zwykle swietny tutek Joanny:)))) oto on http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc_p2/texture_skin_procedural1.asp pozdro
Napisano 8 Kwiecień 200322 l Autor O ktos odpowiedzial ;) Pablo dzieki , ale tego tutka to przerobilem od poczatku do konca ;) no a teraz sie sprecyzuje ... Chodzi mi o material a nie o texturke... To ma byc skora jaszczura , takiego jak to jaszczury ... zaraz zreszta walne jeden render , ktory \"zapozyczylem\" z jakiejs stronki... [Edited on 8-4-2003 by Jedrush]
Napisano 8 Kwiecień 200322 l Autor a , wiem ze zeby taki efekt uzyskac to musi byc nieziemska textura tez... ja sobie zrobie texturke , a nie sam material walne ... tak dla scislosci to mowie
Napisano 8 Kwiecień 200322 l a nie mzoesz sam tego narysowac w PS?? wiesz dobrze np. walic sprwayem itd. jakos Ci wyjdzie:)..daj najpierw mapowanie Unvwarp zeby rozlozyc na plasko tego jasczura i zacznij rysowac
Napisano 8 Kwiecień 200322 l Autor widzisz .. juz wszystko ladnie rozlozylem ;) jeszcze nigdy mi sie tak ladnie uvw nie ukladaly ... w kazdym razie texporter nie mial zadnych \"ale\"... A tak wogule , moze faktycznie powinienem zaczac od zrobienia texturki , a puzniej od materialu .... to bede mial pare pytan w takim razie ;) 1. Jak polacyzc 2 layery w jeden ? 2. jak zrobic zeby brusz np. przedstawiajacy luski(taki define brush) ,ladnie mi odbil te luski na mojej texturce ... 3.sam niewiem... spytam pozniej
Napisano 8 Kwiecień 200322 l 1. ctrl +e 2. ja bym te luski namalowal recznie ( mozna zawsze z paru namalowanych lusek zrobic texturke powtarzajaca sie) a dla oddania *mokrosci* pokombinowal z wysokim specular level i glossines kolo 100 ale ja sie na tym nie znam. [Edited on 8-4-2003 by Nezz]
Napisano 9 Kwiecień 200322 l Autor Thx nezz ;> Jeszczy ptanko ma , ty robisz swoje pracki w painterze czy ps ? A tak btw, to .. znowu wszystko co mialem na dysku poszlo sie kochac ;/ Ale zainstalowalem winde 98 i wreszcie bede mogl posiedziec kilka godzinek , bez zwiechy w maxie ;) Zrobie nowego smoka ... i nowa ladna skore ;)
Napisano 9 Kwiecień 200322 l Jedrush - maluje sobie w Painterze *ale* (najczesciej przy robieniu tekstur) warto kozystac z obu aplikacji hmm wornolegle - dla przykladu PS ma imho lepiepsze podejscie do layerow. Nieprzyjena sprawa z dyskiem :\\ Zawsze mozesz do netu wrzucac przynajmniej same modele zeby miec jakis backup :\\
Napisano 9 Kwiecień 200322 l Autor wrzucalem od niedawna texturki , bo dysponuje b duzym mjejscem na serwie. Tyle ze ja nigdy na to czasu nie mam ;/ k thx , lece sobie sciagnac paintera , a ps juz zainstalowalem. Heja!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto