tsabu Napisano 3 Luty 2021 Napisano 3 Luty 2021 Cześć, nie wiem na ile to forum jeszcze jest aktywne. Lata temu miałem tutaj teczkę 2D i jak pomiętam porady bardzo mi pomogły. Od tego czasu trochę się zmieniło załapałem skromną pracę w gamedevie (mobilki, sloty) - czas rozwijać się dalej :) Na celownik tym razem obieram 3D. Na razie jestem w tym totalnie zielony. Zaczołem od rzeźbienia postaci w ZBrushu- jako koncept posłużył mi tutaj frost lord którego rysowałem jakieś... 100 lat temu :) w ramach character of the week na forum concept art.org. Ale stwierdziłem, że chyba trzeba się cofnąć do rzeczy prostszych. Tak żeby zacząć ogarniać retopologie, rozkładanie UVek, jakieś proste teksturki. A dopiero potem postacie Wrzucam moje pierwsze próby. Generalnie staram się łączyć ZBrush, Mayjke i Substance Painter. Choć po pierwszych modelach tego nie widać interesują mne rzeczy stylizowane. Męcze sie z retopologią i rozkładaniem UVek. Jakby ktoś potrafił mi powiedzieć dlaczego na ostatnim obrazku (kryształowy grobowiec) po przerzuceniu modelu high na low wyskakują mi te czarne plamy... to byłbym bardzo wdzięczny :D 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się