Jump to content

tsabu

Members
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

30 Excellent

About tsabu

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Jaworzno

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Co tu dużo gadać, chylę czoła, kawał dobrej roboty :D Mam pytanko, Twoim zdaniem jak ktoś zaczyna przygodę z 3D dobrze jest postawić na Blendera zamiast np. Majki, albo 3Ds Maxa? Przerabiam pilnie tutoriale z Majki, ale mam wątpliwości czy jednak nie lepiej skupić się na Blenderze? Ponoć Blender to przyszłość, a Majka stoi w miejscu? :)
  2. Hey @BetiiX kope lat 😄 Świetnie Ci idzie z tymi ilustracjami! Sympatyczne z charakterystycznym stylem. I fajnie że zaczełaś dodawać tła. To buduje historię i jeszcze ciekawiej się patrzy na całość 🙂
  3. Cześć, nie wiem na ile to forum jeszcze jest aktywne. Lata temu miałem tutaj teczkę 2D i jak pomiętam porady bardzo mi pomogły. Od tego czasu trochę się zmieniło załapałem skromną pracę w gamedevie (mobilki, sloty) - czas rozwijać się dalej :) Na celownik tym razem obieram 3D. Na razie jestem w tym totalnie zielony. Zaczołem od rzeźbienia postaci w ZBrushu- jako koncept posłużył mi tutaj frost lord którego rysowałem jakieś... 100 lat temu :) w ramach character of the week na forum concept art.org. Ale stwierdziłem, że chyba trzeba się cofnąć do rzeczy prostszych. Tak żeby zacząć ogarniać retopologie, rozkładanie UVek, jakieś proste teksturki. A dopiero potem postacie Wrzucam moje pierwsze próby. Generalnie staram się łączyć ZBrush, Mayjke i Substance Painter. Choć po pierwszych modelach tego nie widać interesują mne rzeczy stylizowane. Męcze sie z retopologią i rozkładaniem UVek. Jakby ktoś potrafił mi powiedzieć dlaczego na ostatnim obrazku (kryształowy grobowiec) po przerzuceniu modelu high na low wyskakują mi te czarne plamy... to byłbym bardzo wdzięczny :D
  4. Jest taki fajny i przyjemny komiks: David Chelsea - Perspective For Comic Book Artists. Możesz go sobie wygooglować. Pomocne dla zrozumienia podstaw perspektywy.
  5. Kurde mi akurat się fajnie przeglądało te speedy 2d - z Nuke weather all weekend włącznie :) Troche taka beztroska twórczość, ale widać po takich obrazkach że JESZCZE Cie to bawi i bardzo dobrze. 3D jak dla mnie bomba, ale ja na 3d nie znam się kompletnie więc tu nie wiele trzeba żeby mnie zachwycić. No i gratulacje tych wszystkich frontów!
  6. Ja bym chętniej zobaczył jakiś film cartonowy animowany z wykorzystaniem Twoich rysunków :) Tak żeby wziąść te Twoje fajne postacie i wpleść w jakąś prostą historyjke. Jakiś storyboard na wstępie, kilka postaci, kilka teł i skleić coś fajnego w AE z wykorzystaniem puppet animation technique. Z tego co widziałem na youtubie chyba mniej więcej idziesz w tym kierunku. Troche śmielej! :) Jestem pewien, że z Twoim stylem byłabyś w stanie zrobić naprawde orginalną kreskówkę.
  7. Gratulacje! Fajna ta Twoja stronka\portfolio. Może się wydać trochę chaotyczna, ale od razu wszystko widać. Te 2 obrazki "próbne" świetne.
  8. Dzięki wszystkim za posty! Fajnie, że ten wątek stał się przydatny nie tylko dla mnie :) Nezumi Dzieki! Dokładnie w 100% o to mi chodziło :) Coyote Dzięki! Bardzo pomocny step by step. Co jeszcze rzuciło mi się w oczy, to że podczas pracy kompletnie nie myślę o perspektywie. Z teorii niby coś tam kojarze, ale w praktyce moje umiejętności zastosowania perspektywy są równe 0. Kilka studiów z kadrów filmowych. Staram się oswoić swoją mózgownice z myslą, że perspektywa to nie tylko ciekawostka z zakresu historii sztuki, a jeden z najważniejszych fundamentals jak to mawia Feng :) Niżej jakieś nie dokończone COW'y, CHOW'y robione na CA.org. Swoją drogą wie ktoś co jest grane z tą stroną?
  9. Podoba mi się to co masz na blogu, loga, pixel arty, ten pies patrzacy na zegarek, albo świniak z pochodnią bardzo fajne. Moim zdaniem nie zamieściłeś tutaj tego co masz najlepsze. Nieźle Ci idzie z detalami strojów, ale już jak rysujesz twarz jest dużo gorzej. Eh te oczęta\łódeczki :) Zobacz to video jeśli jeszcze nie widziałeś
  10. Kurde bardzo fajne. Co mi się podoba najbardziej to, że każdy obrazek opowiada jakąś swoją historie. Nie ma tu nudy. Seria takie, takie, szczególnie mi się podoba, świetna kolorystyka i klimat. Pasowałoby do ilustracji jakichś bajek dla dzieci.
  11. ICE Dzięki! Mayk też był jedną z moich pierwszych inspiracji po znalezieniu stronki CA.org. Dobrze, że podałeś tego linka bo nie widziałem jeszcze jego nowszych prac, a są świetne :) Urbanboogie i CanisLatrans Tak PS i właśnie mniej więcej jak pisze Canis chodziło mi o to, żeby można było bawić się suwaczkami i innymi opcjami (np. Ctr+M daje fajną mozliwość wybrania pipetą najjaśniejszego punktu), ale tak żeby to obejmowało wszystkie, a nie tylko jedną warstwe. Staram się mieć swoje pliki robocze z nie scalonymi warstwami, tak żeby później można było coś na szybko poprawiać. Np. w ciagu kilku sekund zmienić kolor łapy, albo łba stwora. Ale może tak się po prostu nie da a ja za bardzo kombinuje :)
  12. Powoli do przodu :) Z tych przedmiotów, łapy itp. dużo bardziej mi się podobają te namalowane całkiem czernią, niż te niżej. Jak pracujesz w digitalu, mógłbyś popróbować malowania w ogole bez przeźroczystości i z wyłączonymi other dynamics (F5 ustawienia pędzla, inne dynamiki off). Efekt może się wydawać mniej ładny, kreska mniej wrażliwa, ale to zmusza do myślenia. Więcej się można nauczyć robiąc studia w ten sposób.
  13. Meksykańska lama świetna :) Podoba mi się, że dodajesz te concepty, domków, mebli itp. Dobrze to robi całej tece :) Podaj linka jak gra będzie gotowa!
  14. Urbanboogie Dzięki :) Dobry post, faktycznie było tak jak mówisz. Malowałem stwory bez tła, bo teoretycznie to miał być concept art. Ale później wpadałem na to, że w zasadzie to fajnie by było dodać jakiś background. Może faktycznie bardziej ilustracja mnie pociąga od czystego concept artu hmm. Staram się zwracać więcej uwagi na walor i światło. Troche za późno odkryłem tą czarno białą maske. Z regóły mam kilka warstw których nie chce scalać aż do samego końca. Da się jeszcze w jakiś sposób sprawdzać poziom nasycenia szarości bez scalania warstw? Coś na zasadzie ctr + L, tylko działające na całość, a nie na jedną warstwe? Dzięki Betiix ! Swiezy dzięki ! KaliditusZaliditey Dzięki! Sam jestem ciekaw co z tych moich bazgrołów powstanie :) Ok, mały upek. Tym razem troche bardziej ludzki. Głównie studia ze zdjęć, kilka z wyobraźni. Szukam jakiejś własnej metody konstruowania postaci.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy