tsabu Posted February 3, 2021 Share Posted February 3, 2021 Cześć, nie wiem na ile to forum jeszcze jest aktywne. Lata temu miałem tutaj teczkę 2D i jak pomiętam porady bardzo mi pomogły. Od tego czasu trochę się zmieniło załapałem skromną pracę w gamedevie (mobilki, sloty) - czas rozwijać się dalej :) Na celownik tym razem obieram 3D. Na razie jestem w tym totalnie zielony. Zaczołem od rzeźbienia postaci w ZBrushu- jako koncept posłużył mi tutaj frost lord którego rysowałem jakieś... 100 lat temu :) w ramach character of the week na forum concept art.org. Ale stwierdziłem, że chyba trzeba się cofnąć do rzeczy prostszych. Tak żeby zacząć ogarniać retopologie, rozkładanie UVek, jakieś proste teksturki. A dopiero potem postacie Wrzucam moje pierwsze próby. Generalnie staram się łączyć ZBrush, Mayjke i Substance Painter. Choć po pierwszych modelach tego nie widać interesują mne rzeczy stylizowane. Męcze sie z retopologią i rozkładaniem UVek. Jakby ktoś potrafił mi powiedzieć dlaczego na ostatnim obrazku (kryształowy grobowiec) po przerzuceniu modelu high na low wyskakują mi te czarne plamy... to byłbym bardzo wdzięczny :D 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now