Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Hej,

Coś tam sobie dłubie ostatnio, żeby zapoznać się z Painterem i Arnoldem i utknąłem. Znacie jakieś dobre tutoriale, albo możecie się podzielić jakimś workflow z Paintera do Arnolda? Mój główny problem to taki, że chciałbym, żeby w Arnoldzie z grubsza obiekt wyglądał tak samo jak w Painterze. Eksportuje mapy presetem pod Arnolda, konkretnie: Base color, normal, roughness i metalness. Tworzę AiSurfaceShader, podpinam mapy, zmieniam colorspace na mapach i takie tam.

Koniec końców wychodzi kupa. Nawet nie wiem jak to ugryźć i co robię, bo jak oglądam jakieś workflowy na youtube to u nich od razu wszystko wygląda dobrze. Pomóżcie ruszyć w którąś stronę 😛

Obrazek obrazujący moje frustracje.

porownanie.jpg

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 531
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • blood_brother
    blood_brother

    Z grubsza chyba się uporałem z tym. Efekt był kumulacją źle pospinanych mapek w shaderze i niefortunnej hdrki do tego testu. Koniec końców wszystko zrobione przez nody z prefixem "ai". Niestety trzeba

Posted Images

Napisano
  • Autor

Częściowo udało mi się uporać z problemem, okazało się, że jednak color space w normal mapie ma znaczenie. Zostało mi jeszcze odzyskać kontrolę nad specularem/roughnessem/metalnessem, bo działa trochę zero jedynkowo.

Napisano
  • Autor

Z grubsza chyba się uporałem z tym. Efekt był kumulacją źle pospinanych mapek w shaderze i niefortunnej hdrki do tego testu. Koniec końców wszystko zrobione przez nody z prefixem "ai". Niestety trzeba robić to z poziomu hypershade'a, bo inaczej używa "legacy" node'ów. Specular zaczął działać dopiero po podpięciu jednego z kanałów, dowolnego, R, G lub B do roughness'a. Nie wiem, czemu, ale ważne, że działa 🙂 Nie jest super, ale to co chciałem osiągnąć osiągnąłem.

cropped.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.