psi_serdelek Napisano 13 Marzec 2021 Napisano 13 Marzec 2021 Cześć, chciałbym się pozbyć cienia na normal mapie (drzwi) elementu klamki, by nie było tego widać. problem lepiej na zdjęciu bedzie widać, załaczam scren shoty. gdzie to ustawić, by nie było tego widać? 🙂 Proszę, utknąłem 🙂
brain Napisano 13 Marzec 2021 Napisano 13 Marzec 2021 (edytowane) pobaw się: max frontal distance i max rear distance (zmniejsz ich wartości) i zobacz, czy pomogło. Możesz też sprawdzić wypalanie bez opcji relative to bounding box Edytowane 13 Marzec 2021 przez brain
psi_serdelek Napisano 13 Marzec 2021 Autor Napisano 13 Marzec 2021 Próbowałem tego, ustawiałem front distance i rear Distance od 0 do 1, relative to bounding Box też próbowałem, i nic sie nie zmienia, dalej jest taki sam efekt Może coś przy eksorcie z Maxa, mogłem sie gdzieś cos popsuć ? 😉
brain Napisano 13 Marzec 2021 Napisano 13 Marzec 2021 (edytowane) pokaz wszystkie wypalone tekstury, bo chyba wiem co się stało, ale 100% nie jestem pewny - najlepiej zrób nowy projekt, wrzuć tam swój model low poly, wypal od zera wszystkie tekstury, ale z ustawieniami 0,001 w obu distance (od razu tak ustaw w nowym projekcie) Edytowane 13 Marzec 2021 przez brain
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się