Skocz do zawartości

Substance Painter - Baking_zapytanie


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć, 

chciałbym się pozbyć cienia na normal mapie (drzwi) elementu klamki, by nie było tego widać. problem lepiej na zdjęciu bedzie widać, załaczam scren shoty. gdzie to ustawić, by nie było tego widać? 🙂

Proszę, utknąłem 🙂

1.png

2.png

3.png

4.png

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted Images

Napisano (edytowane)

pobaw się:  max frontal distance i max rear distance (zmniejsz ich wartości) i zobacz, czy pomogło. Możesz też sprawdzić wypalanie bez opcji relative to bounding box

Edytowane przez brain
Napisano

Próbowałem tego, ustawiałem front distance i rear Distance od 0 do 1, relative to bounding Box też próbowałem, i nic sie nie zmienia, dalej jest taki sam efekt

Może coś przy eksorcie z Maxa, mogłem sie gdzieś cos popsuć ? 😉

Napisano (edytowane)

pokaz wszystkie wypalone tekstury, bo chyba wiem co się stało, ale 100% nie jestem pewny - najlepiej zrób nowy projekt, wrzuć tam swój model low poly, wypal od zera wszystkie tekstury, ale z ustawieniami 0,001 w obu distance (od razu tak ustaw w nowym projekcie)

Edytowane przez brain

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności