Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej mam problem ! Mianowicie mam dwie kule jedna fr metal druga fradvence ( szklana z ustawiona caustyka ) i chce na oby dwoch dac mape hdr ale cos sie sypie ! Na metalowej wogule nie widac mapki hdr , widac ja dopiero jak ja przypisze do samego materialu metalu jak ustawie hdr do sky lighta to kula jest czarna, natomiast druga szklana tego nie toleruje i jak jej materialowi przypisze hdr to nie dziala , dopiero dziala jak hdr nadam na eviroment i na sky lighta to dopiero jest ok ! Ale ja chce miec eviroment bialy no i nie wiem jak to zrobic ! Jest jakis prostrzy sposub na mape hdr niz takie chockim klocki ? A nasdtepny problem polega na tym ze chce te obiekty na bialym tle wiec eviroment jest bialy a pod obiektami jest plane z materialem fr mate/schadow no i to co powinno dawac tylko cien odbija sie ruwniez w obiektach jak to zlikwidowac ?

  • Replies 5
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted

Jak juz to napisalem przy fr metal to dziala ale przy fr advence jakos nie chce dzialac i musze sie meczyc Jak to zrobic najprosciej najlepiej chcial bym przypisac hdrke do sky lighta tylko ale tak nie dziala !!

No i jak sie pozbyc odicia fr mate schadow w obiektach ?

Posted

jesli chodzi o pozbycie sie odbic frmatte to w properites tego obiektu odznacz "visible in reflection". a jak miec biele tlo hym przy czy w Fr to mozna wyrenderowac obiekt na mette/shadow a potem zapisac do tifa z kanalem alpha i potem w PS czy PSP czy innym poprostu zastÄ…pic tlo

Posted

no juz prosciej sie nieda Hdra wystarczy ze wstawisz w localny environment Fr`a a i jesli tlo ma byc biale i skylight tez to musisz wlaczyc "Consider Atmospherics" inaczej wyjdzie tak jakbys ustawil sile skylighta na 2 a w properites plena tylko kidey sie stosuje localne ustawienia

Posted

Masz racje jasniej sie nie da :) dzieki wielkie za odpowiedz i dzieki za fatyge i prace ! Az milo jak ktos potrafi tlumaczyc jak chlop krowie na granicy :)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy