Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie.

Bardzo się ciesze że znalazłem to forum.  Mam konta na kilku angielskojęzycznych forach jednak zawsze brakowało mi polskojęzycznego forum o tworzeniu gier. Dlatego gdy dziś znalazłem jeden watek na tym forum byłem wniebowzięty że ktoś jeszcze w Polsce interesuje się czymś podobnym i że jest możliwość i miejsce gdzie można porozmawiać na ten temat.

Tworzę silnik graficzny. Wszystko co w nim istnieje podporządkowałem szybkości działania. I działa naprawdę szybko. Niestety zauważyłem że niezbyt dobrze mi wyświetla przezroczystą wodę. Tzn obiekty które są dodawane w locie za wodą nie są wyświetlane. Tylko te które są dodawane przed wodą. 

Oczywiście założyłem wątek na forum khronos i wiem że rozwiązaniem jest depth peeling. Przejrzałem kod kilku rozwiązań, poczytałem kilka książek które mam i nic to nie dało. Gapie się w kod jak sroka w gnat i nie rozumiem idei. Nie wiem jak ten  depth peeling działa. Pisanie shaderów mam opanowane na średnim poziomie (jak do tej pory sobie radziłem) jednak to dla mnie nowość.

Czy ktoś mógłby tak jak krowie na rowie wytłumaczyć mi jak to działa? Chce po prostu zaskoczyć, potem sobie już poradzę.
Będę wdzięczny za każdą pomoc.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

damn, super ze nas znalazles 🙂 

 

Ja od siebie dodam, ze mi ciezko bedzie pomoc jak i wiekszosci uzytkownikow tutaj. My zajmujemy sie artystyczna strona robienia grafiki 😉  ALE nadal na forum jest kilka osob, ktore mysle ze sa wstanie Ci pomoc. (chociaz Ty potrzebujesz kogos od pisania renderingu)

 

@Leru @Johny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności