Jump to content

Johny

Members
  • Content Count

    734
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Johny last won the day on June 18 2010

Johny had the most liked content!

Community Reputation

169 Excellent

5 Followers

About Johny

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa
  1. Na szybko poprawilem, tak zeby dzialalo z rbdpackedobject, tutaj akurat node activevalue nie chcial dzialac, dziala w przypadku uzycia rbdfracture, rbdpackedobject juz nie, albo ja robie cos nie tak :) W tym przypadku konktrolujesz active state za pomoca atrybutu "active", przyklad wziety z helpa. colorTovelTest_03.zip
  2. Jedno wiaze sie z drugim, dla kazdego punktu mozesz sprawdzic jaka jest wartosc density w fluidzie ktory go popycha, ponizej jakiejs wartosci mozesz punkty usuwac. sample_density.zip
  3. Johny

    Opscript

    Rzeczywiscie tak bedzie, ctrl+c ctrl+v nie dzialalo w takiej sytuacji, pamietam ze z plikow hipnc musialem recznie przepisywac expressiony, odwzorowywac caly setup do nodow w wesji odpalonej na normalnej licencji :) no ale, w innym wypadku mysle ze rozwiazanie calkiem spoko :) pozdrawiam btw :)
  4. Johny

    Opscript

    W momencie kiedy robisz ctrl+c houdini w swoim tempie tworzy plik .cpio do ktorego zrzuca aktualnie zaznaczone nody dla danego kontekstu. ctrl+c: nodes = hou.selectedNodes() hou.copyNodesToClipboard(nodes) metoda na partyzanta to wyjecie tego pliku z tempa i wklejenie go w tempie na innym komputerze i wykonanie ctrl+v. Zaleta tego rozwiazania jest taka ze przechowuje on zalockowane nody, klucze, inne informacje np z nodow paint, comb, edit inne podobne rozwiazanie to: saveChildrenToFile() loadChildrenFromFile() np: #zapis obj = hou.node('obj') nodes = [] nodes.append(obj.node('geo1')) obj.saveChildrenToFile(nodes, (), 'C:/plik.cpio') #odczyt: obj.loadChildrenFromFile('C:/plik.cpio') dziala identycznie jak ctrl+c i ctrl+v, musi zgadzac sie tylko kontekst w ktorym ladujesz plik z jego zawartoscia, masz tez wieksza kontrole gdzie wyladuje plik, i skad go ladujesz przez co mozesz sobie napisac proste narzedzie (python) do przerzucania nodow po sieci, jak dorzucisz do tego np dropboxa (bedziesz z automatu wrzucal .cpio do katalogu dropboxa, oba komputery beda zsynchronizowane z tym samym kontem) bedziesz mogl wymieniac sie z kolega nodami przez internet za pomoca 2 przycioskow
  5. 3ds max sneak peek: z tego wszystkiego najfajniejsza jest muzyka :)
  6. spoko, tu jest instrukcja: http://www.brickfactory.info/scans/10000/10179/001.jpg jpgi od 001 do 316 :)
  7. http://klocki24.com/lego-10179-star-wars-millennium-falcon.html
  8. Moze z udogodnien z jakimi sie spotkalem, jakie zauwazylem... masz gdzies w szafie jeden(kilka) serwer, na nim jest wszytsko zainstalowane, kazdy komputer w studio dziala na zasadzie terminala, w momencie startu sciaga aktualna wersje systemu z serwera i go odpala, zawsze masz aktualne wersje oprogramowania z wszystkim co potrzebujesz do pracy. Przesiadziesz sie na inne stanowisko, zalogujesz sie, masz swoj pulpit, wszystkie ustawienia, tapete, pliki, komunikator czy co tam jescze potrzebujesz. Odejdziesz od kompa zrobic kawe, jesli zasoby twego kompa pozwalaja (np zuzycie ramu) na twoj komputer wpada task do renderowania. Nie ma zadnej niezgodnosci pluginow, rendererow itp bo wszystko to kopia jednego systemu (programow) z serwera, wracasz ruszasz myszka, mozesz dalej pracowac :) odrazu mozna wywnioskowac ze latwiej czyms takim administrowac. W samymy linuxie chyba lepiej jest tez rozwiazana kwestia praw dostepu do plikow katalogow, odczytu, zapisu, grupy uzytkownikow itp, czesto mialem tak ze pracujac na czyims pliku nie mialem do niego praw zapisu wiec automatycznie wymuszalo to na mnie zapis z inna wersja, gdzie pod windowsem przy braku tego typu praw (poprawnej konfiguracji tego wszystkiego) potrafilem czasem przez przypadek nadpisac czyjs plik. Sam system dosyc latwo tez rozbudowac o dodatkowe pierdy na potrzeby studia ulatwiajace prace, bez problemu mozesz dopisac w pythonie skrypty ktore w jakis magiczny sposob spinasz z konsola (bash?). Skryptami automatyzujesz sobie pewne procesy, jak tworzenie struktur folderow pod projekt/ujecie, ustawianie zmiennych srodowiskowych pod projekt/ujecie, roznego rodzaju konwertery plikow, itp Co do samego komfortu pracy stabilnosci, nie mialem wiekszych problemow, a przynajmniej nie przypominam sobie takich. Zawiesi ci sie komp, wejdziesz na niego zdalnie z innego i zabijesz proces, w windowsie przy remote desktop w takich sytuacjach masz brak odpowiedzi, jesli cos sie stanie z obrazem, mozesz przejsc na inna powloke i zabic jakis proces, zrestartowac X (iksy?) czy cokolwiek tam jest odpowiadajacego za wyswietlanie Jeszcze nawiazujac do administracji systemem, nie znam sie na tym, nie wiem co jest do konca lepsze w zarzadzaniu, windows czy linux, (zawsze jest od tego wieksza glowa w studio) np w kwesti uprawnien itp, to czy mozesz cos zepsuc, podlaczyc pendriva i wyniesc projekt nad ktorym pracujesz, kluczowa sprawa jesli mowimy o pracy przy jakiejs wiekszej produkcji z zachodu. Wiem ze w windowsie da sie to spokojnie ogarnac ale np przy updateach softu, przechowywaniu danych, plikach konfiguracji itp przy kilkuset komputerach, wydaje mi sie ze opcja typu stanowisko-terminal jest prostsza :) nie wiem tez czy takie cus da sie zorganizowac na windowsie i jaka jest tego cena sorry za jakosc odpowiedzi, staralem sie to opisac w dosyc prosty sposob, nie wiem kto to bedzie czytal i jakie kto ma doswiadczenie, mozliwe ze w/w motywa sa wam znane... poza tym jest 6 rano :)
  9. fajnie wyszlo, cokolwiek to jest ladna dziewczyna... pozdrawiamy czy ten koles w zielonej koszulce nie byl przypadkiem u mnie na urodzinach tydzien temu? Albert pozdrawiamy pasazerow, elo :) fajna twarz
  10. neeeeee... posiedze jeszcze trochę w Polsce :) może kiedyś... :)
  11. rzeczywiscie nieczytleny troche ten napis, ale chyba tylko do tego mozna sie przyczepic, ogolnie schludnie, b. ladnie. pociete zapewne jakims automatem voronoi fracture, ale ciekaw jestem kulek, symulowane, czy ustawiane recznie?
  12. Lis: http://artwork86.wrzuta.pl/audio/45aYzIYht4N/tomaz_vs_filterheadz-sunshine
  13. bardzo fajne fotki, bardzo fajne kolezanki :)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy