Jump to content

dariusz

Members
  • Content Count

    1,811
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

dariusz last won the day on July 25 2008

dariusz had the most liked content!

Community Reputation

265 Excellent

About dariusz

  • Rank
    That's a Jewish name?

City (optional)

  • Miasto
    Zuffenhausen, Stuttgart
  1. Piękna robota! Jeden z moich ulubionych niemieckich samolotów (chociaż Me 410 ładniejszy) BTW Też mam swojego Hortena, w sumie to każdy powinien mieć:D
  2. Witam, Prezentuję Wam bardzo szybkie wizualizacje konstrukcji stalowej, stworzone na polską edycję konkursu modeli Tekla Structures. Stal już jest w ~90% postawiona na budowie, mogę podesłać zdjęcia jak to wygląda na żywo. Wymodelowanie takiego budynku i zrobienie połączeń w Tekli to około 1500 godzin, co jest mniej więcej 1/3 pracy jaka jest potrzebna aby skończyć taki projekt przez firmę detalującą stal. Rendery powstały w Max 2014 + Vray. Postprodukcja w PS (Grzegorz). Czasu za dużo nie miałem na to (około 5h wliczając czas renderu), więc potraktujcie je bardziej jako ciekawostkę. Pozdro
  3. Róż zbyt intensywny Klimencie, no i powinieneś użyć dwóch odcieni :-)
  4. Spawy w niektórych miejscach nie wyglądają za dobrze, jakby nie tworzyły jednolitej całości z blachą, ale ogólnie jest ok.
  5. Hej Prosiaki. Szukamy z kumplem z roboty noclegu w Warszawie, wybieramy się na tygodniowe szkolenie (23-30 marzec). Wprawdzie na Ochocie jest ciekawy park, ale noce jeszcze zimne są. Jakby ktoś miał dwa łóżka wolne dla nas, to bylibyśmy dozgonnie wdzięczni:-) A nawet jakby się nie znalazły, to przydałoby się zebrać warszawską brać na piweczko. Pozdrawiam, Wasz najdroższy i najukochańszy dariusz.
  6. A to mój w pracy (przeskalowany)
  7. Nigdy nie oceniaj sprzętu po wyglądzie. Cieszę się, że wygląda jak klocek za 50zł z bazaru, bo raczej nikt się nie pokusi. Dopiszę, ze w schowku jest zmieniarka i procesor dźwięku (miedzy schowkiem a airbagiem) połączone ze sobą światłowodem i CeNETem.
  8. No to kolej na mój system. Jednostka sterująca: I bagażnik: (sorry za bliki i syf)
  9. Co za ludzie doradzili Ci tubę? Nie wierzę, że takie rzeczy się na elektrodzie dzieją. Wiem co to jest mostkowanie i widzę, że masz zmostkowany wzmacniacz. 420W to nie jest moc efektywna (RMS), to jest moc maksymalna. To tak jakbym napisał, że mój samochód ma prędkość maksymalną 1000km/h nie uwzględniając oporów powietrza itp. Ten wzmacniacz, jak już napisałem ma 200W RMS (czyli jedynej mocy, która się do czegoś nadaje) w mostku. Tu kawałek ze specyfikacji: Moc RMS 2 kanałów @4 Omy (Wat): 2x70 Moc RMS 1 kanałów @4 Omy (Wat): 1x200 Moc RMS 2 kanałów @2 Omy (Wat): 2x100 Moc RMS 2 kanałów @2 Omy (Wat): 2x100 Producent moich wzmacniaczy w ogóle nie podaje mocy maksymalnej (tylko RMS), tym bardziej na obudowie. Przed dalszą rozbudową Twojego Car Audio polecam przeczytać, już osławione FAQ Nazara: http://www.gdynia.mm.pl/~nazar/PolskiCarAudioFAQ01beta.pdf Myślę, że to jest obowiązkowa lektura każdego, kto chce cokolwiek zmieniać w nagłośnieniu swojego auta.
  10. Wzmacniacz w mostku przy 4ohm ma 200W RMS, tuba jakieś 250 z tego co widzę, więc nie wiem skąd Ci się 400 wzięło, dodałeś te moce?:) Tuba to najgorszy typ obudowy dla głośnika, lepiej było samemu skrzynkę zbić. No chyba, że zależy Ci na hałasowaniu po osiedlu, a nie na jakości. "Fajnie tłucze" to bardzo dobre określenie. Zamiast wyrzucać kasę na sprzęt rodem z wiejskich remiz, mogłeś kupić dobry jakościowo zestaw przedni + wytłumienie drzwi + dystanse. Bas byś miał przyjemniejszy i radość ze słuchania góry. P.S W weekend może wrzucę fotkę tego, co siedzi u mnie w bagażniku.
  11. Bardzo ładnie, ja bym zarzucił mocniejszym cieniem na podeszwie, zyskałyby na realizmie.
  12. Hej, ostatnio byłem na wycieczce w opuszczonej fabryce celulozy, oto efekty: 1. HI-RES 2. HI-RES 3. 4. 5. Pozdrawiam.
  13. Warto by było się dowiedzieć, jak się piszę nazwisko założyciela firmy. Lakier chyba ma zbyt dokładne odbicia, kadr też mógłby być dynamiczniejszy.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy