Jump to content

bareja

Members
  • Content Count

    177
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

bareja last won the day on December 7 2014

bareja had the most liked content!

Community Reputation

99 Excellent

1 Follower

About bareja

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    FX TD @ Image Engine
  1. Panowie, to tylko soft, ciekawe czy do mlota, ktorym wbijacie gwozdzie, przywiazujecie sie az tak emocjonalnie. Prosze przestac sie zachowywac jak grupa tetrykow ;) Milego dnia!
  2. Wrzuć scenę, ciężko dywagować bez konkretów.
  3. pcopen może zwrócic Ci punkty które leża na tym samym ?splajnie?, albo który Cie może nie interesować. Niestety nie mam Houdiniego przed oczami, ale ja to bym zrobił tak: 1) użyłbym sort sop do posortowania punktów zgodnie z vertexami. 2) użyłbym funkcji primvertexcount - która Ci zwraca liczbę vertexów w danym(interesującym) primitive(splajn?) 3) teraz zrobiłbym konwersje primvertex do linearvertex funckja vertexindex, to trzeba zrobić dwa razy dla primvertexa 0 oraz liczby verteksow z punktu 2) -1. 4) vertexpoint zwraca Ci numer punktu. Jeżeli punkty posortowałeś teraz możesz iterować po punktach interesującego Cie primitiva. Ta metoda działa tylko na otwarte krzywe. Jak siąde przed kompa z H to moge zrobić przykład.
  4. Hey, ktoś z Polski wybrał się na Siggraph do Vancouver ? Z chęcią się spotkam z rodakami.
  5. szkoda tych miesiecy :) jak jakies watpliwosci to pisz, malo pisze ale czesto przegladam.
  6. Pany sadzicie tych Sopow ile wzlezie, jakby mial ktos wziac wiekszy setup po was, to az sie boje ;) Kod moglby byc bardziej zwiezly, ale na czas w robocie trzaskalem. ActiveValue DOP dziala rowniez w przypadku rbdpackedprimitives, AtiveValue DOP modyfikuje dane SolverParms/ActiveValue dla dop obiektu. W naszym przypadku multisolver pominie wszystkie inne solvery jezeli napotka avtive=0 w SolverParms/ActiveValue colorTovelTest_04.hipnc.zip
  7. Poprosze podziel sie zrodlem informacji. Nie wiem jak jest w Sonym, zapytaj Alberta, on tam robil przez jakis czas. We Framestore mamy wiekszosc 'wlasnych' narzedzi.
  8. Proszę sie uspokoić z Arnoldem i nie popadać w euforie. Ręczę Ci, że studia, o których wspomniałeś posiadają wersje której pewnie nigdy nie ujrzysz na oczy pracując na oryginalnym produkcie firmy Solid Angle. Jest pewien schemat, którym kierują się większe machiny produkcyjne: a) cena b) możliwości współpracy z zespołem rnd oprogramowania c) możliwości silnika renderującego.
  9. fajnie, fajnie, na moje oko wyglada to na za lekkie, niektore z nich odbijaja sie od siebie jak bylyby zrobione z gumy.
  10. Jakies info na temat sparse volumes format sir ?
  11. Wiem, znam, czytalem. Pyro Solver -> Smoke Solver -> Microsolvers, gdzie microsolver operuje bezposrednio na danych dolaczonych do obiektu tj. na polach skalarnych, wektorowych etc Jak jeszcze glebiej chcialbys zejsc ? :)
  12. uff lepiej sie poczulem, ciesze sie, ze ktos jest z nas dumny i ze spelniamy Twoje oczekiwania. ale gadasz jakbys znal ze 20 lat. Jest takie powiedzenie: nie gryz za mocno reki, ktora Cie karmi :P
  13. Mantragora, jeżeli można zapytać, co Ty robisz w życiu, że tak dobrze znasz rynek i ludzi? Pliz zapodaj linka, ciekawy jestem co bedzie mial czego nie ma H.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy