DeepBlue Napisano 18 Październik 2021 Napisano 18 Październik 2021 (edytowane) Studio animacji Deep Blue, zajmujące sie produkcją cinematików do gier komputerowych i filmowych efektów specjalnych poszukuje kandydatów na stanowisko: 3D Generalist do stałej współpracy zdalnej. Zadania: Modeling/Texturing Look dev Lighting Wymagane: Demoreel/Portfolio Maya Substance Kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Mile widziane: Wybitne zdolności plastyczne Redshift/Arnold Znajomość innych narzędzi: Houdini, 3ds Max, ZBrush, AE, Nuke Podstawowe umiejętności compo Oferujemy: Wynagrodzenie od 7 000 do 12 000 pln netto UoD miesięcznie w zależności od doświadczenia Prace zdalną na komputerze w studio Udział w złożonych międzynarodowych projektach z obszaru animacji i filmu 20 dni płatnego urlopu rocznie Możliwość pracy z doświadczonym zespołem weteranów Prace przy ciekawych projektach, opierających się o animacje postaci i fotorealistyczny rendering Możliwość rozwoju i nauki Przyjazną atmosferę dwudziestoosobowego zespołu Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza na stronie: https://www.deep-blue.com/jobs Więcej informacji znajdziesz na naszym profilu na Facebooku lub Behance. Chętnie odpowiemy na pytania pod adresem [email protected]. Pamiętaj o załączeniu klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).” Edytowane 18 Październik 2021 przez DeepBlue
Rekomendowane odpowiedzi