adek Napisano 18 Październik 2021 Napisano 18 Październik 2021 Jeśli nie mogłeś na żywo śledzić konferencji Autodesk Media & Entertainment DAYS 2021 - nic straconego. Udostępnione zostały nagrania sesji. Aby obejrzeć materiały wymagana jest rejestracja na stronie Autodesk. Zobacz nagrania sesji z wirtualnej konferencji już teraz. Wśród nich: debata "Artystyczna dusza w świecie deadline'u. Jak efektywnie zarządzać ludźmi i czasem, by osiągnąć sukces artystyczny oraz komercyjny?" Paneliści: Marta Fijak, Anshar Studios; Karol Żbikowski, Platige Image. Prowadzący: Radosław Nałęcz, Polsat Games doświadczenia 11 bit studios w prezentacji "Użycie narzędzi Autodesk w procesie tworzenia strony artystyczno - wizualnej gry" - przedstawił Arek Tomaszewski, 11 bit studios sesja "Jak zarządzać zespołem twórców w produkcji VFX. Case-study trailer'a The Medium" - zaprezentowana przez Mateusza Tokarza, Platige Image prezentacja "Wirtualna Produkcja z użyciem silników graficznych jako przyszłością produkcji animacji 3D!" - temat poprowadził Adrian Perdjon, Bones Studio i wiele innych ciekawych tematów! Konferencja - nagrania Dzień I Artystyczna dusza w świecie deadline'u | DEBATA Artystyczna dusza w świecie deadline'u. Jak efektywnie zarządzać ludźmi i czasem, by osiągnąć sukces artystyczny oraz komercyjny? | Paneliści: Marta Fijak, Anshar Studios; Piotr Babieno, Bloober Team; Karol Żbikowski, Platige Image. Prowadzący: Radosław Nałęcz, Polsat Games Co nowego w programie Maya 2022 | Roland Reyer, Autodesk Modelling, Rigging, Animation, and a "feel-good" right at the start: What's new in Maya 2022 | Roland Reyer, Autodesk Autodesk 3ds Max | Alex Horst, Autodesk Boost your production with latest Modeling & Viewport features in Autodesk 3ds Max | Alex Horst, Autodesk Rozmowa o trendach | Łukasz Trybuś, Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych Rozmowa o trendach | Patrycja Rodzińska-Szary, ekspert rynku gier wideo Maya USD | Will Telford, Autodesk Użycie narzędzi Autodesk w procesie tworzenia | Arek Tomaszewski, 11 bit studios BreakoutRoom1 - Ask anything - sesja Q&A ekspertów Autodesk Ask anything - sesja Q&A ekspertów Autodesk | Roland Reyer, Alex Horst, Will Telford, Autodesk BreakoutRoom2 - W jaki sposób dostosować środowisko pracy | Konrad Pleban, Dell W jaki sposób dostosować środowisko pracy dla użytkownika kreatywnego przy wykorzystaniu rozwiązań firmy Dell | Konrad Pleban, Dell Technologies BreakoutRoom3 - Rysunkowa postać - Arnold Toon Shader w 3ds Max | Łukasz Banaszkiewicz, Procad Dzień II Jak zarządzać zespołem twórców w produkcji VFX. Case-study trailer'a The Medium | Mateusz Tokarz, Platige Image Wirtualna Produkcja z użyciem silników graficznych jako przyszłość produkcji animacji 3D! | Agnieszka Podlewska, Maciej Rudzin, Bones Studio Zarządzanie projektami kreatywnymi z ShotGrid (wcześniej: ShotGun Software) David Mason, Autodesk Rozmowa o trendach - rynek pracy i kompetencje | Dominika Opozda, Devire A closer look at sweep mesh | Jon Capleton, Autodesk Arnold 6.2 "get to the next level with Arnold Imagers John Paul Giancarlo, Autodesk Rozmowa o trendach - "Jak wyróżnić się w branży" Tomek Bagiński, reżyser BreakoutRoom1 - Ask anything - sesja Q&A ekspertów Autodesk Jon Capleton, John Paul Giancarlo, David Mason, Autodesk BreakoutRoom2 - Wyzwól swoją kreatywność z nowymi narzędziami od 3Dconnexion Aleksandra Goroszko, 3Dconnexion BreakoutRoom3 - Tworzenie Cut-sceny filmowej Michał Chmielewicz, Jakub Baran, PCC Polska Oprócz samych sesji, na stronie pokonferencyjnej zamieszczone zostały również prezentacje: boards.autodesk.com/medays2021 Zobacz cały news
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się