Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Studio animacji Deep Blue, zajmujące sie produkcją cinematików do gier komputerowych i filmowych efektów specjalnych, poszukuje kandydatów na stanowisko: Rigger do stałej współpracy zdalnej.

Zadania:

  • Tworzenie rigów złożonych postaci hi-poly do pre-renderowanych cinematików
  • Codzienne wsparcie animatorów
  • Praca nad pipelinem animacji

Wymagane:

  • Demoreel/Portfolio
  • Maya 
  • Doświadczenie na stanowsku Riggera/Character TD w VFX, grach lub w postprodukcji

Mile widziane:

  • Python
  • Houdini
  • Doświadczenie w symulacji tkanin

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie od 6 000 do 10 000 pln netto UoD miesięcznie w zależności od doświadczenia
  • Prace zdalną 
  • Udział w złożonych międzynarodowych projektach z obszaru animacji i filmu
  • 20 dni płatnego urlopu rocznie
  • Prace przy ciekawych projektach, opierających się o animacje postaci i fotorealistyczny rendering
  • Możliwość rozwoju i nauki
  • Przyjazną atmosferę małego zespołu

Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza na stronie:

https://www.deep-blue.com/jobs

Więcej informacji znajdziesz na naszym profilu na Facebooku lub Behance. Chętnie odpowiemy na pytania pod adresem [email protected]

Pamiętaj o załączeniu klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności