DeepBlue Napisano 13 Lipiec 2022 Napisano 13 Lipiec 2022 Studio animacji Deep Blue, zajmujące sie produkcją cinematików do gier komputerowych i filmowych efektów specjalnych, poszukuje kandydatów na stanowisko: Rigger do stałej współpracy zdalnej. Zadania: Tworzenie rigów złożonych postaci hi-poly do pre-renderowanych cinematików Codzienne wsparcie animatorów Praca nad pipelinem animacji Wymagane: Demoreel/Portfolio Maya Doświadczenie na stanowsku Riggera/Character TD w VFX, grach lub w postprodukcji Mile widziane: Python Houdini Doświadczenie w symulacji tkanin Oferujemy: Wynagrodzenie od 6 000 do 10 000 pln netto UoD miesięcznie w zależności od doświadczenia Prace zdalną Udział w złożonych międzynarodowych projektach z obszaru animacji i filmu 20 dni płatnego urlopu rocznie Prace przy ciekawych projektach, opierających się o animacje postaci i fotorealistyczny rendering Możliwość rozwoju i nauki Przyjazną atmosferę małego zespołu Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza na stronie: https://www.deep-blue.com/jobs Więcej informacji znajdziesz na naszym profilu na Facebooku lub Behance. Chętnie odpowiemy na pytania pod adresem [email protected]. Pamiętaj o załączeniu klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."
Rekomendowane odpowiedzi