pirx Napisano 3 Wrzesień 2022 Napisano 3 Wrzesień 2022 Siema, sto lat mnie tu nie było. XNormal robi mi taki numer że zamiast wypalić szczegóły robi tak jakbym wypalał normalkę z low poly. Co ja robię źle? Proszę pomóżcie dobrzy ludzie. Hipoly: 1mln low poly: 20k Eksportuję obiekty z blendera. Tam się ładnie pokrywają. Pozdrowienia
KLICEK Napisano 4 Wrzesień 2022 Napisano 4 Wrzesień 2022 ciekawe, nigdy tak mialem i nie uzywam xnormala. Wyglada mi to na problem samego mesha lp, daj mu jedna smoothing grupe na calosc i przepal 🙂
pirx Napisano 8 Wrzesień 2022 Autor Napisano 8 Wrzesień 2022 Dzięki wielkie! Okazało się, że wypalałem tylko 1/16 całego obiektu bo miałem go zmapowanego w kilkunastu mapach. Sprowadzenie wszystkiego do jednego pliku załatwiło sprawę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się