Jump to content

pirx

Members
  • Content Count

    1,034
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

pirx last won the day on April 4 2011

pirx had the most liked content!

Community Reputation

99 Excellent

About pirx

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Bielsko-Biała

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bannery wyglądają świetnie, może ta zbroja mu się za bardzo świeci (rysy), ale jak kto tam woli. ;) Natomiast w storyboardzie boli trochę ta kompozycja centralna i póki co nielogiczne wydaje się przejście z planu ogólnego nagle do zbliżenia. Potem kamera krążąca dookoła droida/robota z tą małą bactą(niebieskie świecidełko). Kamera miesza się trochę chaotycznie, spróbuj się temu przyjrzeć. Także to w którą stronę się rozgrywa całość, przecinasz wielokrotnie oś akcji. Z Mocą Pirx
  2. Costumize>Preferences>Viewports>Display Drivers Okazało się że po odświeżeniu tego... działa. Dzięki wielkie za pomoc!
  3. Nope, ani see-through, ani żaden materiał. Scena jest zresetowana i czysta... właśnie nie mam już pojęcia co z tym viewportem. :|
  4. Ahoj, jest Max, nie ma obiektów. Problem polega na tym iż obiekty w trybie wyświetlania realistycznym/clay/cokolwiek są tak jakby ukryte/niewidzialne. Dopiero po zaznaczeniu ich pojawia się jedynie siatka (ta biała). Nie, obiekty nie są ukryte czy cuś, przy renderze wszystko widać. Ktoś ma jakiś pomysł? Bracia, siostry... ratunku! Z góry dzięki za pomoc. :) Z Mocą, Pirx
  5. Mam takie pytanie, otóż dokopałem się do kilku moich starych modeli, porozpoczynane Forkery i inne około samolotowe rzeczy. Niestety pliki stare, za czasów kiedy każdy polygon to był sukces na miarę tysiąclecia i musiałem kiedyś, nie pytajcie dlaczego (sam nie wiem po prostu) przekonwertować to na Editable Patch chyba, tak zakładam. Chciałbym się nimi pobawić i zaświtała mi w głowie taka myśl - istnieje może jakiś plugin, albo magiczny sposób aby usunąć te przekątne z modeli, które dzielą n-gony i tworzą trisy? Nie mówcie, że lepiej wymodelować od zera, nie trzeba mi tego mówić. Pytam z czystej ciekawości, może przypadkiem czegoś się dowiem. :) Z Mocą! Pirx //edit: oczywiście soft Max.
  6. Daaawno mnie na Maxie nie było ale gdy z ciekawości tu zaglądnąłem i zobaczyłem ten temat, musiałem się zalogować żeby to napisać. Genialnie wygląda ten model! Powiedz ile zajmuje w tej chwili miejsca całość? pzdr. Pirx ;]
  7. Ave bracia i siostry! Co Wy na to? PIRX ;]
  8. Mój pierwszy raz (chyba że weźmiemy plakatówki z dzieciństwa). Farby zdecydowanie są dziwne... Jedno to akryl, pstrokate drugie to akryl plus olej. Co powiecie? Ja się kompletnie na tym nie znam i nie mam bladego pojęcia czy spalić czy zostawić... Z Mocą Pirx
  9. Wyszło zacnie. Szczerze mówiąc myślałem, że jeszcze coś do tego dołożysz z początku :P Texty textami... organicznie miażdżysz :) Pirx
  10. Hmm, nie wiem czy to jednak nie będzie delikatne przegięcie. Ja widnieję ww internetach jeszcze z czasów jaak myślałeeem że gry robię i ktoś przez to mnie znalazł.
  11. Mam do zrobienia aplikację na stronę "menager piłkarski". Miało by się tam znajdować wszystko potrzebne od profili zawodników po to w jakie dni jakiego rodzaju mecze etc. Całość raczej kreskówkowa. Ciężko coś więcej napisać... ile byście wzięli? Myślę o przedziale od 500 do 1300 ale nie mam bladego pojęcia. Moc z Wami, Pirx. :-)
  12. Takie cuś ostatnio zrobiłem. Prosta graficzka do efektu: A tak to wygląda po nałożeniu: Oraz zacząłem pewien kadr, ale coś mam złe przeczucia...
  13. Cześć Wam miśki :) Tak sobie pomyślałem, że tu dobry ludzie zawsze byli więc wbiję i zapytam o jakieś słowo/poradę/ochrzan, które przydadzą się. Muszę na razie odkopać moje rzeczy i zdjęcia porobić, ale taki mały początek wrzucę teraz już bom leń. No więc taaak... bardziej zabawa w skopiowanie kolorów tylko. Kto pozna z czego to: ;] kpt. Pirx
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy