Jump to content

PerMorgan

Members
  • Content Count

    51
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

20 Excellent

About PerMorgan

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Częstochowa
  1. Dzięki! Design jest całkowicie mój, jakiś czas temu zrobiłem kilka prostych szkiców i później szukałem formy juz w programie. Planuje wypracować dokładniej kabinę pilota, możliwe też że dorzucę jeszcze jakąś prostą postać dla skali. Chciałem też wszystko oteksturować żeby oswoić się z Substance.
  2. Dorzucam jeszcze rendery w mniej pomidorowym klimacie:
  3. Miałem ostatnio chwilę, więc wróciłem do swojego starego modelu hover cara, żeby poćwiczyć trochę hard surface. Coś już widać, dlatego jestem ciekawy co myślicie. Model wykonany w Blenderze.
  4. W liceum zrobiłem dla zabawy latającą Warszawę (2013). Właściwie to aktualny model bazował trochę na moim starym pomyśle, chciałem zobaczyć jak to wyjdzie po latach.
  5. Graft dziękuje, bardzo podoba mi się twoja koncepcja i z chęcią wprowadziłbym ją do modelu, jeżeli nie miałbyś nic przeciwko :)
  6. Cześć wszystkim! Chciałem ostatnio poćwiczyć modelowanie i udało mi się stworzyć coś takiego. Model i render Blender/ Cycles + Photoshop
  7. No, za 30 minut zdaję. Nie używam 3Ds maxa, wszystko co było do zrobienia, wykonałem w Blenderze 2.73a, Photoshopie CS6 i After Effecie CS6. Animacja nie jest szczytem moich marzeń, zderzyłem się ze swoimi właśnie brakiem doświadczenia i "warsztatu". Chociaż z drugiej strony cieszę się, że mogłem coś takiego zrobić. Przynajmniej wiem ile jeszcze przede mną, dziękuje za krytykę, ciotki pewno się ucieszą ;)
  8. oraz dorzucam jeszcze kilka innych rzeczy: Plakat, który zrobiłem przy okazji na konkurs o zaletach i wadach cyfryzacji społeczeństwa: W zasadzie to na razie tyle. Animacje jeszcze odrobinę poprawię, może wrzucę jeszcze zdjęcia z obrony którą mam w ten piątek. Jestem ciekawy waszego zdania na temat wizualnej części dyplomu ( abstrachując od wodolejstwa jakim jest problematyka ) :)
  9. W zasadzie to kończę tutaj wątek który pojawił się tutaj: http://max3d.pl/forum/threads/95204-Robot-na-potrzeby-dyplomu-artystycznego Ogólnie po kilku zmianach praca dyplomowa porusza problem korelacji człowieka z przedmiotem. Dokąd prowadzi nas postęp, co już z nami zrobił i czym jest dla nas właściwie przedmiot. Tak w skrócie. W wątku wyżej ładnie się przedstawiłem i wyłożyłem co mi leży na sercu, więc teraz tylko dodam jedną rzecz. Mianowicie, w trakcie pracy nad dyplomem musiałem zmienić koncepcję. Z "samodzielnej" animacji musiałem zrobić część kampanii reklamowej. Mimo wszystko jestem na grafice użytkowej- formach wydawniczych więc pierwotny pomysł nie przeszedł. Ostatecznie więc zrobiłem banery promocyjne, z animacji zrobiłem trailer do nieistniejącej gry, zaprojektowałem opakowanie kolekcjonerskie dla niej oraz kilka drobnostek. Dyplom zdaje w piątek, więc nie zdążę chyba nic gruntownie zmieniać, ale poprawić jak najbardziej. Ostateczny efekt poniżej: Animacja: [video=youtube;jGnjSqOOu-4] Powiem tylko, że wiem o plakatach, jeszcze je dopracuje tak, żeby nie irytowały. Wiem też, że animacja postaci to drewno. Reszty nie wiem, więc jestem otwarty na krytykę :) Render robota: Banery promocyjne (200x40 cm): Opakowanie kolekcjonerskie to coś na kształt ogniwa, będące jednym wielkim pojemnikiem na płyty i 2 instrukcje o okrągłym kształcie. Gadżet oparty jest na częściach robota schowanych w dwóch cylindrach w okolicach lędźwi. Tablice A3 z koncepcjami opakowania kolekcjonerskiego:
  10. W zasadzie skończyłem już cały dyplom, więc może finisz wątku dam w temacie ze skończonymi pracami.
  11. Skończyłem już 3/ t4 animacji, jeszcze kilka ujęć + początek i zakończenie. Szczerze powiedziawszy to nie spodziewałem się, że zrobienie nawet prostej animacji wiąże się z aż takimi nakładami pracy i czasu. W każdym razie dzięki temu wiele się nauczyłem. Jest to pierwsze 40 sekund, będę jeszcze spowalniał prace kamer miejscami. Druga część filmu wymaga jeszcze sporych korekt więc na razie jeszcze go nie wrzucę. Jakość tekstur jest jaka jest, bo renderowałem na szkolnych komputerach i trzeba było zoptymalizować wiele rzeczy.
  12. W sumie dawno nic nie wrzucałem... Banery promocyjne do dyplomu, na razie pod napisów: Oraz kilka renderów poprawionej sceny pod animacje: Jakość renderów jest na razie bardziej podglądowa niż finalna (renderowane na 50% jakości), ostatecznie animacja poleci jeszcze do After Effect'a. Na razie jeszcze upewniam się, że światło jest w miarę w porządku. Od przyszlego tygodnia zaczynam to już renderować na gotowo. Na razie mam prosty storyboard (też niskiej jakości niestety, surowe rendery): Na razie to tyle. Scena jeszcze będzie odrobinę dopracowywana, może dojdzie jakieś ujęcie. Dorzucę jeszcze kilka porządnej jakości renderów z animacji.
  13. Mały update, walczę jeszcze z wyglądem tego wszystkiego: Link do krótkiego filmiku z animacją: (proponuje zwolnić do 0.25) Zastanawiam się jak dodać oświetleniu trochę "mięsa". Robot będzie domyślnie biegł przez środek korytarza, mam już nawet animację (sporo praktyki i nauki przede mną swoją drogą). Chciałbym żeby wybiegł przeszedł z ciemnego rejonu korytarza (okna zabite deskami) w tą wyrwę ze światłem, dzięki czemu mam nadzieje uda mi się go sensownie oświetlić i nadać wszystkiemu trochę dynamiki. Może jak przesiądę się ze swojego laptopa na szkolny kombajn to coś mi się z tego uda wycisnąć, bo na razie moja karta dogorywa jak chce dodać volumetric light. Zagęszczę trochę siatkę żeby zgubić kanty trochę i może rozszerzę korytarz. Zna ktoś jakieś triki żeby wyciągnąć z tego wszystkiego coś ciekawego? Mam na myśli zwłaszcza światło... Najświeższy render, jakościowo szkoda gadać, ale widać co nieco:
  14. Powoli zabieram się do robienia otoczenia do animacji (w ogóle sceny). Kilka podglądowych renderów świeżo zaczętego korytarza (sry za jakość), którym robot będzie biec:
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy