Napisano 3 Wrzesień 20222 l Siema, sto lat mnie tu nie było. XNormal robi mi taki numer że zamiast wypalić szczegóły robi tak jakbym wypalał normalkę z low poly. Co ja robię źle? Proszę pomóżcie dobrzy ludzie. Hipoly: 1mln low poly: 20k Eksportuję obiekty z blendera. Tam się ładnie pokrywają. Pozdrowienia
Napisano 4 Wrzesień 20222 l ciekawe, nigdy tak mialem i nie uzywam xnormala. Wyglada mi to na problem samego mesha lp, daj mu jedna smoothing grupe na calosc i przepal 🙂
Napisano 8 Wrzesień 20222 l Autor Dzięki wielkie! Okazało się, że wypalałem tylko 1/16 całego obiektu bo miałem go zmapowanego w kilkunastu mapach. Sprowadzenie wszystkiego do jednego pliku załatwiło sprawę.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto