Gość tagimek Napisano 19 Listopad 2004 Napisano 19 Listopad 2004 Mam 3D Studio Max 7, ale nie moge korzystac tylko z jednego programu. Zawsze robie swoje modele zazwyczaj do jakiegos celu - zazwyczaj do gier (bronie, gracze itp). Wiec konwertowanie modeli w dziesiatki roznych formatow wymaganych przez gry (od quake 3 md3, mdc przez half-life smd lub medal of honor skd) jest na porzadku dziennym. Do tego nie moge uzyc jednego narzedzia i zdazlo sie ze mialem zainstalowane 3 wersje Maxa bo pluginy exportujace/importujace sa robione do danej wersji :/. Teraz mam nastepujacy problem - mam spory model w .max (50 tys poly), potrzebuje przeniesc go do milkshape 3d. Wydawaloby sie to proste (export z .max do .3ds i import w milk) gdyby nie fakt ze ta konwersja kompletnie niszczy moj model, robi sie taka papka ze nie wiadomo co gdzie jest. Postanowilem ze wyeksportuje go z maxa jako .ase i znajde jakis sposob na "dotarcie" tym do milkshape, (niestety milk nie importuje .ase) wiec tutaj potrzebuje pomocy. Kto z bardziej doswiaczonych osob zna program ktory importuje .ase i wyekspotuje go najlepiej do .ms3d ? Moga tez byc inne akceptowane formaty przez milkshape ale ktore dadza rade przeniesc taki model bez wiekszych uszkodzen. z gorzy dziekuje za pomoc
KLICEK Napisano 19 Listopad 2004 Napisano 19 Listopad 2004 moze sprobuj go exportowac do .obj a potem do milkshape ?
Gość tagimek Napisano 19 Listopad 2004 Napisano 19 Listopad 2004 tak, tego tez probowalem, kiedy juz wczytuje model przez milkshape wyskakuje "Program wykonal nieprawidlowa operacje i nastapi jego zamkniecie..."
KLICEK Napisano 19 Listopad 2004 Napisano 19 Listopad 2004 Ehh nie ma to jak winshit :D wiem jedno milkshape ma bardzo duzo mozliwosci jesli chodzi o importowanie , convertowanie i rozpakowywanie modeli itp itd. Wiec napewno znajdziesz format dzieki ktoremu bedziesz mogl importowac , nie mam pojecia jaki zestaw posiadasz ale najlepiej przetestuj wszystkie. Do tego tutaj masz darmowy 3ds converter w razie W ;) : http://www.freedownloadscenter.com/Multimedia_and_Graphics/Misc__Graphics_Tools/X3DS___3DS_File_Converter.html A tutaj cos dzieki czemu twoj problem prawdopodbnie sie rozwiaze ;) obluguje wszystkie formaty ;) http://www.handyarchive.com/Multimedia/3D-Modeling-CAD/7410-quick3D-Professional.html
~ania~ Napisano 26 Marzec 2005 Napisano 26 Marzec 2005 Tagimek, napisałeś, że robisz modele do gier. Chodzi mi tu najbardziej o modele graczy. Czy mógłbyś napisać mi jak to robisz? W jakim formacie są modele na początku, zanim je przerobisz?
miszcz Napisano 28 Marzec 2005 Napisano 28 Marzec 2005 a może wie ktoś jak zrobić model np. bryki do GTA:VC
JunioR Napisano 28 Marzec 2005 Napisano 28 Marzec 2005 no model auta np. do GTA VC to poly ale jest jakis program ktory glownie jest przeznaczony do modelowania aut do GTA i gole nazywa sie chyba "Zmodeler"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się