h4sh Napisano 19 Listopad 2004 Share Napisano 19 Listopad 2004 jeden z najwazniejszych problemow w modelowaniu polygon/sub-d. Byly 2 watki na cg talku, ale oba odeszly od tematu. Wiec watek ten jest dedykowany po prostu EDGE LOOPom. Oto przyklady: edge loopy na zdjeciu rysowalem sam, jak myslicie co zmienic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Dobosz Napisano 19 Listopad 2004 Share Napisano 19 Listopad 2004 mozesz cos wiecej powiedziec o tym ,,EDGE LOOP''???? kompletnie nie mam pojecia do czego to sluzy jak bys mogl to pwoiedz cos o tym:) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 19 Listopad 2004 Share Napisano 19 Listopad 2004 ja Ci powiem edge loopy to takie ustrojstwo ktore biegnie powiedzmy w zdluz miesni przez co pozniej mozemy ladnie animowac i siateczka sie zgina , wygina tak jak chcemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
h4sh Napisano 19 Listopad 2004 Autor Share Napisano 19 Listopad 2004 edge loop to seria krawedzi biegnaca jak klicek powiedzial wzdluz (i poprzek) miesni oraz w poprzek skladek i fald (zwlaszcza na twarzy). Jest to tylko taki logiczny sposob organizowania siatki zeby dobrze sie deformowala przy animacji. Wlasnie dlatego ze duzo osob o nich nie wie i sie tym nie przejmuje miesnie wygladaja plasko i wszedzie sa dziwne zalamania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi