h4sh Napisano 19 Listopad 2004 Napisano 19 Listopad 2004 jeden z najwazniejszych problemow w modelowaniu polygon/sub-d. Byly 2 watki na cg talku, ale oba odeszly od tematu. Wiec watek ten jest dedykowany po prostu EDGE LOOPom. Oto przyklady: edge loopy na zdjeciu rysowalem sam, jak myslicie co zmienic?
Piotr Dobosz Napisano 19 Listopad 2004 Napisano 19 Listopad 2004 mozesz cos wiecej powiedziec o tym ,,EDGE LOOP''???? kompletnie nie mam pojecia do czego to sluzy jak bys mogl to pwoiedz cos o tym:) pozdrawiam
KLICEK Napisano 19 Listopad 2004 Napisano 19 Listopad 2004 ja Ci powiem edge loopy to takie ustrojstwo ktore biegnie powiedzmy w zdluz miesni przez co pozniej mozemy ladnie animowac i siateczka sie zgina , wygina tak jak chcemy.
h4sh Napisano 19 Listopad 2004 Autor Napisano 19 Listopad 2004 edge loop to seria krawedzi biegnaca jak klicek powiedzial wzdluz (i poprzek) miesni oraz w poprzek skladek i fald (zwlaszcza na twarzy). Jest to tylko taki logiczny sposob organizowania siatki zeby dobrze sie deformowala przy animacji. Wlasnie dlatego ze duzo osob o nich nie wie i sie tym nie przejmuje miesnie wygladaja plasko i wszedzie sa dziwne zalamania.
Rekomendowane odpowiedzi