Skocz do zawartości

Samoczynne zamykanie max6 przy edycji vertexow w obiektach nurbs


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie.Mam pytanko czy innym sie takze tak dzieje ze przy przestawianiu vertexow w nurbsach, maks sie wysypuje i daje ponizszy komunikat.

 

 

Wydaje sie ze to nie jest karta graficzna bo niezaleznie czy dzialam przez DirectX,OpenGL czy Software jest tak samo.

Dzieje sie to po 1min. , 5min , lub 30 min- kompletnie niezaleznie, jak tam sie trafi. Jest to dosyc irytujace robic 3-4 ruchy i ponownie odpalac maksa. Jesli ktos ma jakas recepte na to lub sie z tym spotkal to bardzo prosze o info.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

to watpie ze od wertexów ... sciezkim axa sa nieznane ;)

 

prawdopodobnie masz zawalony system i czas go przeinstalowac ... ja zauwazylem zminimalizowanie wykrzaczen po defragmentacji dysku ... pamietac rowniez nalezy o minimalnie 2 Gb pliku stronnicowym windowsa ...

 

moze byc to rownierz wina wadliwego chlodzenia procesora (najczesciej) lub wadliwego ramu ... uwage nalezy tez zwrocic na stabilnosc napiec ... dobry zasilacz czasami potrafi ustabilizowac wszystko ... w tym listwa zasilajaca przed skokami napięs sieciowych ...

 

u mnie bylo to wina chlodzenia procesora ... ale nie wyeliminowalo tego do konca kupno nawet ThermalTakea vulcano 7+ ... ;)

 

proponuje reinstal systemu ... jesli masz podkrecony procek lub karte tez powinienes sprawdzic jak zachowuje sie na standardzie ... jak dla mnie max najstabilniej chodzi na Win 2000 ... czekam na 64 bitową wersje winXP a wtedy zapewne zakupie AMD 64 i powinno sie troszke uspokoic ...

 

no nic ... jak to mowię ... max jest jak kobieta ;) wybredna ... nigdy nie wiesz o co jej chodzi i moze sie z toba poklucic doslownie o byle gowno ... ;) i jeszcze beszczelnie powie ci ze chce ponownie sie zautoryzowac bo znalazla resztki po poprzedniej panience ...

Napisano

Dzieki za info.komp to AMD 2500@2800 512MB radek 9600pro WINXP.

Co do kompa to raczej nie - dzieje sie tak na 3 zupelnie roznych maszynach - wiec problemy z przegrzewaniem nie wchodza w gre. W boksach robie mniej -ale w nich nigdy sie niekrzaczylo - moze z powodu ze obiekty byly znacznie z prostsza siatka. Tu musi byc cos innego. btw. na direct czy opengl najlepiej uzywac maksa?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności