Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć,

używam Octane i Blendera, posiadam w przybliżeniu taki obiekt:

image.png.152bfa631136e963ed042c5241df3c90.png

I muszę dodać do tego obiektu teksturę z numerami wokół, czyli coś takiego:

image.png.f1d9e1522e1c9dddc54533d4915b8644.png

Jaka jest najlepsza metoda na dodanie tych numerów? Dodam że obiekt posiada już uv mapę która wygląda tak  image.png.ed2dec52d8e15d26156410e23c034c98.png

i nie może być zmieniona. Dodatkowo muszę sam zrobić numery

Edytowane przez 14159

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 409
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Posted Images

Napisano
33 minuty temu, 14159 napisał(a):

Cześć,

używam Octane i Blendera, posiadam w przybliżeniu taki obiekt:

image.png.152bfa631136e963ed042c5241df3c90.png

I muszę dodać do tego obiektu teksturę z numerami wokół, czyli coś takiego:

image.png.f1d9e1522e1c9dddc54533d4915b8644.png

Jaka jest najlepsza metoda na dodanie tych numerów? Dodam że obiekt posiada już uv mapę która wygląda tak  image.png.ed2dec52d8e15d26156410e23c034c98.png

i nie może być zmieniona. Dodatkowo muszę sam zrobić numery

Możesz:
A) kup sobie plugin (20$) - https://phygitalism.gumroad.com/l/eyek_blender_addon za pomocą prostej projekcji wypali ci numery jakie masz w bitmapach
B) wypal w Blenderze na texturce "trójwymiarowe" litery z mesha na shrinkwarpie
C) Urzyj Substance-a  na stencil lub warp projection - w Benderze możesz też użyć opcji malowania texturą. 

Ja osobiście jak mam precyzyjny kształt textury zrobić - co jak mniemam jest i w twoim przypadku, robię sreenshota od kontu gdzie najlepiej widać daną powierzchnie. Maluje sobie wektorową reprezentacje kształtu po czy w substanie ustawiam projekcje na warp i mam idealnie dopasowaną i precyzyjnie "namalowaną" texturę.  

Edytowane przez Mortom

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności