Napisano 9 Sierpień 20231 r Cześć, używam Octane i Blendera, posiadam w przybliżeniu taki obiekt: I muszę dodać do tego obiektu teksturę z numerami wokół, czyli coś takiego: Jaka jest najlepsza metoda na dodanie tych numerów? Dodam że obiekt posiada już uv mapę która wygląda tak i nie może być zmieniona. Dodatkowo muszę sam zrobić numery Edytowane 9 Sierpień 20231 r przez 14159
Napisano 9 Sierpień 20231 r 33 minuty temu, 14159 napisał(a): Cześć, używam Octane i Blendera, posiadam w przybliżeniu taki obiekt: I muszę dodać do tego obiektu teksturę z numerami wokół, czyli coś takiego: Jaka jest najlepsza metoda na dodanie tych numerów? Dodam że obiekt posiada już uv mapę która wygląda tak i nie może być zmieniona. Dodatkowo muszę sam zrobić numery Możesz: A) kup sobie plugin (20$) - https://phygitalism.gumroad.com/l/eyek_blender_addon za pomocą prostej projekcji wypali ci numery jakie masz w bitmapach B) wypal w Blenderze na texturce "trójwymiarowe" litery z mesha na shrinkwarpie C) Urzyj Substance-a na stencil lub warp projection - w Benderze możesz też użyć opcji malowania texturą. Ja osobiście jak mam precyzyjny kształt textury zrobić - co jak mniemam jest i w twoim przypadku, robię sreenshota od kontu gdzie najlepiej widać daną powierzchnie. Maluje sobie wektorową reprezentacje kształtu po czy w substanie ustawiam projekcje na warp i mam idealnie dopasowaną i precyzyjnie "namalowaną" texturę. Edytowane 9 Sierpień 20231 r przez Mortom
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto