14159 Napisano 9 Sierpień 2023 Napisano 9 Sierpień 2023 (edytowane) Cześć, używam Octane i Blendera, posiadam w przybliżeniu taki obiekt: I muszę dodać do tego obiektu teksturę z numerami wokół, czyli coś takiego: Jaka jest najlepsza metoda na dodanie tych numerów? Dodam że obiekt posiada już uv mapę która wygląda tak i nie może być zmieniona. Dodatkowo muszę sam zrobić numery Edytowane 9 Sierpień 2023 przez 14159
Mortom Napisano 9 Sierpień 2023 Napisano 9 Sierpień 2023 (edytowane) 33 minuty temu, 14159 napisał(a): Cześć, używam Octane i Blendera, posiadam w przybliżeniu taki obiekt: I muszę dodać do tego obiektu teksturę z numerami wokół, czyli coś takiego: Jaka jest najlepsza metoda na dodanie tych numerów? Dodam że obiekt posiada już uv mapę która wygląda tak i nie może być zmieniona. Dodatkowo muszę sam zrobić numery Możesz: A) kup sobie plugin (20$) - https://phygitalism.gumroad.com/l/eyek_blender_addon za pomocą prostej projekcji wypali ci numery jakie masz w bitmapach B) wypal w Blenderze na texturce "trójwymiarowe" litery z mesha na shrinkwarpie C) Urzyj Substance-a na stencil lub warp projection - w Benderze możesz też użyć opcji malowania texturą. Ja osobiście jak mam precyzyjny kształt textury zrobić - co jak mniemam jest i w twoim przypadku, robię sreenshota od kontu gdzie najlepiej widać daną powierzchnie. Maluje sobie wektorową reprezentacje kształtu po czy w substanie ustawiam projekcje na warp i mam idealnie dopasowaną i precyzyjnie "namalowaną" texturę. Edytowane 9 Sierpień 2023 przez Mortom
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się