Napisano 16 Październik 20231 r Hej, wiecie w czym może tkwić problem, mianowicie podczas malowania na masce pojawiają się na całym modelu "artefakty".
Napisano 16 Październik 20231 r tak, meczylem sie z tym dlugo. Musisz wlaczcyc brusha z zerowym opacity na krawedziach, w sensie musisz wziac twardego brusha 😄 kolor musi byc 1/0 czaisz?
Napisano 16 Październik 20231 r Autor @KLICEK Ustawiłem twardego brusha, ale reszty nie czaje reszty patrząc na to ze mam 2x do czynienia z Mayką 😕 Edytowane 16 Październik 20231 r przez Kurt
Napisano 16 Październik 20231 r to juz Ci pyknie tak jak masz masz 🙂 floooduj tera caly model na czarno i pozniej jednym kolorem pyknij mejsce skad maja wlosy wyrastac i bedzie wszystko dobrze
Napisano 16 Październik 20231 r Autor @KLICEK niestety ale dalej te "artefakty" się pojawiają przy malowaniu 😞
Napisano 16 Październik 20231 r jedyne co przychodzi mi do glowy to to ze nie ustawiles projektu i ta maska sie nie zapisuje poprawnie. ACZKOLWIEK TO JEST STRZAL Z DUPSKA
Napisano 16 Październik 20231 r Autor @KLICEK Heh, korzystałem od samego początku przy xgenie z tutorialu J Hilla i jak dotarłem do maskowania to napotkałem ten problem u siebie 😕
Napisano 17 Październik 20231 r @Kurt moze mało miejsca na UV + maja rozdzielczosc maski ? Jesli dobrze pamietam to sam sie wybieralo rozmiar.
Napisano 20 Październik 20231 r Autor @JackTheRippy @KLICEK ogarnięte już, prawdopodobnie problemem była gęstość siatki
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto