Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hej,

Mam pytanie o maxa i tekstury:

Mam dość sporą scenę, w której jest wiele samolotów.

Bazą materiału samolotu jest, powiedzmy, tekstura 8K. Dodatkiem są mniejsze tekstury, które w composite material indywidualizują samoloty (różne numery, litery kodowe itp). Żeby zoptymalizować scenę, chcę aby wszystkie tekstury, które są zduplikowane w scenie np. te 8K, które są wspólne dla wszystkich samolotów były swoimi instancjami. Próbuję to zrobić za pomocą Utlities/Instance Duplicate Map ale żadne powiązania instancyjne się nie tworzą. Czy wiecie może czy są jakieś ograniczenia tego narzędzia?

Obrazek1.jpg

Obrazek2.jpg

Edytowane przez piotr_forkasiewicz
  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Posted Images

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności