Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć wszystkim,

Mam problem, z którym nie mogę sobie poradzić, więc może ktoś z Was spotkał się z podobną sytuacją i zna rozwiązanie.

Sprzęt i konfiguracja:

  • Dwa identyczne komputery:
      1. Stacja graficzna
      1. Render node
  • Oprogramowanie: 3ds Max + V-Ray (Distributed Rendering włączony)

Opis problemu:

  1. Scena testowa zawiera dwa zestawy Scene States z różnym oświetleniem.
  2. W Batch Render ustawiam dwa testowe rendery, każdy z innymi Scene State.
  3. Zaznaczam Net Rendering oraz Distributed Rendering w opcjach V-Ray.
  4. Całość wysyłam do Backburnera.

Co się dzieje:

  • Jeśli rendery uruchamiam bezpośrednio w 3ds Max na stacji graficznej, wszystko działa poprawnie.
  • Jeśli korzystam z Backburnera:
    • Stacja graficzna renderuje poprawnie (prawidłowe Scene State).
    • Render node nie wczytuje Scene State – wygląda na to, że używa aktualnych ustawień warstw zamiast tych z Scene State.

Co sprawdziłem:

  • Sieć jest skonfigurowana poprawnie. Kiedy oba komputery renderują razem bez Backburnera (w obrębie Maxa), wszystko działa tak, jak powinno.

Pytanie:
Czy ktoś spotkał się z takim zachowaniem Backburnera? Może brakuje jakiejś konfiguracji, albo coś trzeba inaczej ustawić w Scene States, Batch Renderze lub w Backburnerze?

Z góry dzięki za pomoc!

test01.jpg

  • Wyświetleń 100
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Posted Images

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności