Skocz do zawartości

Problem z Backburnerem i Scene States


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć wszystkim,

Mam problem, z którym nie mogę sobie poradzić, więc może ktoś z Was spotkał się z podobną sytuacją i zna rozwiązanie.

Sprzęt i konfiguracja:

  • Dwa identyczne komputery:
      1. Stacja graficzna
      1. Render node
  • Oprogramowanie: 3ds Max + V-Ray (Distributed Rendering włączony)

Opis problemu:

  1. Scena testowa zawiera dwa zestawy Scene States z różnym oświetleniem.
  2. W Batch Render ustawiam dwa testowe rendery, każdy z innymi Scene State.
  3. Zaznaczam Net Rendering oraz Distributed Rendering w opcjach V-Ray.
  4. Całość wysyłam do Backburnera.

Co się dzieje:

  • Jeśli rendery uruchamiam bezpośrednio w 3ds Max na stacji graficznej, wszystko działa poprawnie.
  • Jeśli korzystam z Backburnera:
    • Stacja graficzna renderuje poprawnie (prawidłowe Scene State).
    • Render node nie wczytuje Scene State – wygląda na to, że używa aktualnych ustawień warstw zamiast tych z Scene State.

Co sprawdziłem:

  • Sieć jest skonfigurowana poprawnie. Kiedy oba komputery renderują razem bez Backburnera (w obrębie Maxa), wszystko działa tak, jak powinno.

Pytanie:
Czy ktoś spotkał się z takim zachowaniem Backburnera? Może brakuje jakiejś konfiguracji, albo coś trzeba inaczej ustawić w Scene States, Batch Renderze lub w Backburnerze?

Z góry dzięki za pomoc!

test01.jpg

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności