Napisano 28 Marzec28 Mar Ostatnio naszła mnie chęć na spróbowanie swoich sił z dostosowaniem swoich modeli do meta quest 3, które kiedyś robiłem na pewien serwer do pewnej gry. Obejrzałem kilka poradników jak dostosować taki model 3d do horizon worlds i przenieś je na tamtejszy edytor. Jak się okazało nie jest to takie trudne. Jedynie co wystarczyło zrobić to w zasadzie zmienić format tekstur. Jednak z jednym czym mam problem to z cieniami. Z jednej strony, np. ściana wygląda poprawnie, a w innym miejscu już nie. Pada taki jakby cień na nią. Wcześniej owe modele dodawałem do innej gry i tam nie było problemu. Choć może był ale tamte silnik potrafił to ukryć. To jest źle zrobiona siatka modelu czy może to jest wina czegoś innego?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto