GrafMax Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 czesc animuje chod Bipeda i chce zeby miednica bardziej sie 'bujala' (jak u kobiety), chcialem przemiescic odpowiednio wierzcholki w Trajectories, ale nie wiedziec czemu nie moge ich ruszyc, po prostu nie da sie ich przemiescic. Dlaczego? A jak probowalem zrobic Spline Convertion, to tez nie dziala :/ Jak daje Convert To, to robi mi splajna tylko z fragmentu trajektorii, a Convert From w ogole nie reaguje :( HELP:(
Kris_R Napisano 23 Listopad 2004 Napisano 23 Listopad 2004 Jeśli pracowałeś na Footstepsach to załóż nową warstwę... może tu tkwi problem?
Kris_R Napisano 27 Listopad 2004 Napisano 27 Listopad 2004 Hmm... zaznaczasz Bipeda... wchodzisz w zakładkę Motion (taki rowerek/kółeczko :)) No i tam wśród różnych zakładek bipeda znajdziesz layers... potem New.. to nowa warstwa.
ChaoSMakeR Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 z tego co pamietam to chyba wszystko bylo w tutorialu maxowym.
GrafMax Napisano 28 Listopad 2004 Autor Napisano 28 Listopad 2004 no no...teraz to juz nawet punktów kontrolnych na trajektorii nie ma... :/
Kris_R Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 Ale nie wiem, czy dobrze rozumiem... bo punktów na trajektorii nie ruszysz... one reprezentują klatki kluczowe. Ruszyć możesz obiekt w klatce kluczoewj i patrzeć jak ta zmiana odbija się na trajektorii ruchu obiektu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się