Napisano Wczoraj o 07:32 1 dn Assembly Tool for 3ds Max - YouTubeAssembly Tool to zestaw narzędzi open source, rozwijany od ponad 4 lat. wspomagał produkcję: Far Cry, The Elder Scrolls Online, PUBG, Destiny, Halo, Love, Death & Robots od Netflixa, Utopia Syndromezawiera podobieństwa do: SiNi, Soulburn Scripts (wycofane) i pluginów iToo - wszystkie pod jednym paskiem narzędzi – w tym zgrupowane podstawowe funkcje Maxa dla efektywnego zarządzania scenamiprzykładowe narzędzia:ToolsSelector – menedżer Selection SetsMesh Packer – pakowanie obiektów według Bounding Box/objętościPoly Count – szybki selektor według majelącej liczby poligonówConvert/Resize Texture – batch przetwarzanie texturRenamer – zaawansowane nadawanie nazw obiektom/materiałom/teksturomTransformPoly Shift – rozmieszczenie/transformacja za pomocą „falloff”Drop – rzut na oś Z lub według normalek obiektuOrder – sekwencja obiektów według rozmiaruSelectInstances/Unique Only - zwraca obiekty, które mają instancje lub są unikatoweInstance Trim - odznacz wszystkie instancje oprócz jednejSelect By Size - wybierz rozmiar osi; zmierz według osiGeometrynarzędzia związane z Pivot i XFormyypowe operatory siatki w jednym miejscuPrepare Models - rekreacja grup; reset XForm, zachowując współrzędne obrotuIDwyświetla informacje MatIDID Checker Material - materiał MultiSub w losowych kolorachMaterialotwiera wybrany typ edytora materiałówusuwanie materiału, losowy kolor wg. obiektułączenie materiałów Multi-SubUVtypowe narzędzia Unwrapkopiuj channel, usuń mapping, UV Checker materialAlign To Edge - obraca wyspę UV do wybranej krawędziGroupprzełączniki grupAuto Group - grupuje obiekty według odległościReplace Groups with Dummies - rozbicie grup, linkując do DummyPivotPivot Lattice - ustaw piwot wg matrycy 3x3 dla jednego/wielu obiektów (jak SiNi, ale w viewporcie)Viewportustawienia wyświetlania dla viewportu/obiektów/bitmapModifiersto samo co Modifier Sets ponad mod stackiemright-click dodaje unikalny modyfikator dla wybranych obiektów zamiast domyślnej instancjiLayerFileUtilitiesulubiona funkcja -Instance Trim spośród 36k obiektów, w 20 sekund izoluje jedyne 1k unikalnych okien do czyszczenia 🥴a jak wy używacie Assemby Tool? Edytowane wczoraj o 07:38 1 dn przez polka dot
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto