Gość woldi@ Napisano 7 Kwiecień 2003 Napisano 7 Kwiecień 2003 Witam, i przdstawiam mój problem, nie będę pisał co chce zrobić, nie oto tu chodzi, a więc: Chodzi mi o efekt leżącej tkaniny na na jakimś obiekcie (nie zwracajcie uwagi na swiatla i tak dalej) , dlaczego to tak wygląda jak 1. poszarpana tkanina, w viewporcie jest wszystko ok. 2. dlaczego ta tkanina wisi w powietrzu, przecież nadałem jej masę i tak dalej 3. no i ten obiekt też wisi nad tkaniną, no i render w finalu w wersji 1,5, może final nie może współpracować z reactorem? http://www.woldi.republika.pl/szach.jpg Proszę o pomoc
Pablo Napisano 7 Kwiecień 2003 Napisano 7 Kwiecień 2003 a co ma render do modelowania itp ? prezcierz on Ci bedzie renderowal to co widzi w vievportach...a co postrzepionej takniny to omzesz dac material typu Opacity [Edited on 7-4-2003 by Pablo]
MareG Napisano 7 Kwiecień 2003 Napisano 7 Kwiecień 2003 Zgodze sie z Pablo - to ze obiekty leza w powietrzu to wina symulacji reactora, a nie renderingu. Final i kazdy inny renderer bedzie normalnie wspolpracowal z reactorem - poniewaz zasada dzialania reactora polega na obliczeniu danej \"reakcji\" i przedstawienia jej za pomoca klatek kluczowych dla obiektow poddanych symulacji i to wszystko. A renderer juz wyliczy swoje, pokazujac to co widzi kamera, bez wzgledu na to, czy sa klatki kluczowe w obiektach czy nie... pozdr Marek
Gość woldi@ Napisano 7 Kwiecień 2003 Napisano 7 Kwiecień 2003 No, cóż dzięki chłopaki, a może tak przy okazji to może wiecie dlaczego tak się dzieje? [hmmm] Dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się