asblaze Napisano 23 Listopad 2004 Share Napisano 23 Listopad 2004 Ech... ponieważ chyba już nikt nie zaglada na mój wątek w Bitwie, to umieszcze jeszce link tutaj :) Mały speedzik zainspirowany robotem Vision3d :) Pozdrawiam. walker.avi Czas riga - 1,5H Czas animacji - 0,5H System - Bones (jak widać) Cele: 1. Sprawdzenie użytecznosci LINK CONSTRAINT w rigu 2. spokojne położenie sie spać ;) Pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 23 Listopad 2004 Share Napisano 23 Listopad 2004 hmm, co mamy oceniac? Rig, czy animacje? Jezeli animacje, to nie ma co oceniac. Jezeli rig, to nic nie widac ;) Moze napisz pare slow co tam ciekawego zrobiles i czy jestes zadowolony z testow uzytecznosci LC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 23 Listopad 2004 Autor Share Napisano 23 Listopad 2004 No jestem zadowolony niewymownie.... :) Przy animce bitwy spotkałem się z problemem który bardzo fajnie ma rozwiazany CS. Czyli tymczasowe przyczepienie poszczególnych kończyn do świata, kiedy reszta "członków" pozostaje w stałym ruchu, względem środka ciężkości ciała. 2 slidery które widac pod koniec zarządzają wagami LC stóp. Nie wiem czy to jest odkrywcze.... ale rozwiazuje problem :) Coś jeszcze napisać??? ;) [EDIT] No men... sprowokowałeś mnie :) jak znajdę troche czasu to zrobię jakaś sekwencje ruchów ;) MOZE KTOS MA OCHOTE ZROBIC MODEL???!!!![EDIT] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 23 Listopad 2004 Share Napisano 23 Listopad 2004 Do "przyczepiania" sluzy przecie IK :) edit: a po co Ci model? Podczep jakies prymitywy pod kosci i jedziesz. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 23 Listopad 2004 Autor Share Napisano 23 Listopad 2004 Fac.... :) Jasne ze masz racje... ale jak masz nadrzędny element nadzorujący ruch całego ukłądu po okreslonej przestrzeni, to IK też wypadałoby to niego przywiazać. I wtedy zaczyna się "jazda". Przykład na podstawi animki nad która pracuje... Jedzie dziunia na łyżwach.... i jest wszystko fajnie... ale jak bedzie musiała chwycic się drążka jedną ręką (nie pytaj skad i po co... hipototyczny przykład) i jeździc dookoła niego wtedy zaczyna się problem z animowaniem nadgarsta, zeby nie było zadnych "obsów" w uchwycie. Z modelem bedzie ciekawiej ;) to tylko propozycja ;) na razie i tak nei mam czasu.... dlatego speed ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 24 Listopad 2004 Share Napisano 24 Listopad 2004 Fajnie że dzielisz się radością... też się cieszę gdy uda mi się jakoś wybrnąć z trudnej sytuacji... czy odkrywcze czy nie, sam do tego doszedłeś i ja to cenię... a skoro taka technika tobie odpowiada to superzaście. Pamiętaj o niej i wykożystuj gdy tylko zajdzie taka potrzeba. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 24 Listopad 2004 Autor Share Napisano 24 Listopad 2004 Dzięki Kris..... już mi lepiej ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się