SHiP Napisano 24 Listopad 2004 Napisano 24 Listopad 2004 Pytałem sie o to samo na drugim forum ale tam nikt nie rozumie że ja pisze w ogl a nie DX :] Mam mały problem... tzn pisze sobie loader do formatu X no i wszystko działa ale mam problem z animacjami tzn nidgy sie nie bawiłem w grafika nie mam pojęcia na czym polegają te kości. No i jeśli ktoś sie zna to mógłby mi przetłumaczyć krótki kod ;) to jest urywek pliku *.X jakby sie nikt nie domyślił ;) AnimationKey { 2;// co to jest ?? 9;// to pewnie ilosć klatek 10; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;, 20; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;, 30; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;, 40; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;, 50; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;, 60; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;, 70; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;, 80; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;, 90; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;, //A te kolejne to są może czas?, ilosć współrzędnych? i współrzędne? }
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się