Skocz do zawartości

[Format *.X] Zasada działania


SHiP

Rekomendowane odpowiedzi

Pytałem sie o to samo na drugim forum ale tam nikt nie rozumie że ja pisze w ogl a nie DX :]

 

Mam mały problem... tzn pisze sobie loader do formatu X no i wszystko działa ale mam problem z animacjami tzn nidgy sie nie bawiłem w grafika nie mam pojęcia na czym polegają te kości.

No i jeśli ktoś sie zna to mógłby mi przetłumaczyć krótki kod ;) to jest urywek pliku *.X jakby sie nikt nie domyślił ;)

AnimationKey {
2;// co to jest ??
9;// to pewnie ilosć klatek
10; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;, 
20; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;,
30; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;,
40; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;,
50; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;,
60; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;,
70; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;,
80; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;,
90; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;,
//A te kolejne to są może czas?, ilosć współrzędnych? i współrzędne?
}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności