Galfar Napisano 4 Grudzień 2004 Napisano 4 Grudzień 2004 Mam problem wedlyg mnie powazny bo chcialbym stworzyc prosta nawet bardzo ale gre w 3dmax i niemam pojecia jak to zrobic!:( no i czy istnieje wogole cos takiego jak manual do robienia gier albo jakas ksiazka do kupienia z takim wlasnie manualem??????jesli tak to bardzo prosze o podanie stronki tego manuala lub sklepiku z ta ksiazka
rowr Napisano 4 Grudzień 2004 Napisano 4 Grudzień 2004 3d max nie sluzy do robienia gier tylko do modeli :) musisz sie wziasc za programowanie :)
Xagoth Napisano 4 Grudzień 2004 Napisano 4 Grudzień 2004 Zawsze istnieje takie coś jak 3D Game Studio, do którego można eksportować modele. Ale chyba nie o to chodziło :D
Baldack Napisano 5 Grudzień 2004 Napisano 5 Grudzień 2004 wez sie za blendera ... do gier idealny nawet wyszedla ksiazka programowanie gier w blenderze chyba helionu
lord_saskybody Napisano 6 Grudzień 2004 Napisano 6 Grudzień 2004 ???? a jaki jezyk do programowania gier wybrac ?????? tez bym sie nauczył
Nimrod Napisano 6 Grudzień 2004 Napisano 6 Grudzień 2004 C++ (ale jak chcesz robić gry to czeka cię długa nauka)
lord_saskybody Napisano 6 Grudzień 2004 Napisano 6 Grudzień 2004 Tez tak myslałem lecz mój nauczyciel gada zebym sie DELPHI zaczoł uczyc. A ja juz C++ zaczołem. Mam z 1GB ebooków o programowaniu np. w C++ , DirectX , OpenGL itp. Mam tez 2 polskie ksiazki w PDF Symfonia C++ :) i jakas druga. Czytam sobie narazie ta pierwsza i spoko jest :) tylko jedno mnie trapi bo np w Turbo Pascal'u było takie cos jak zmienna STRING a w C++ tego niema i niewiem jak zrobic bo zrobiłem prosty programik proszacy o hasło takie pizdryki :D ale chciałbym w STRINGU miec to hasło a mam INT. ??? Wiec co zrobic moze znacie jakies dobre fora programistyczne :p ??? albo jakiegos programiste :P bo przewaznie jest tak ze te niby kursy sa tak denne i małostkowe ze nawet niewarto czytac :P Pozdrawiam Tu kod tego programu: ____________________________________ #include main() { int has , hhas , a; hhas= 222; cout Pamietaj haslo tworza liczby cout cin >> has; if ( has !=hhas){ do { cout cin >> has; } while (has != hhas); }else cout cout cout cout for (a=0 ; a cout } cout system ("pause"); } ____________________________________
sanki Napisano 6 Grudzień 2004 Napisano 6 Grudzień 2004 jest string #include i po sprawie, ew. jezeli nie masz tej biblioteki to string mozna uzycz jako char*
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się