Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hmmm no poczatki niezle, przeszkadza mi tylko ta teksturka, wiecej bumpinguby sie przydalo, i w ogole jakas plastikowa ta twarz, dodatkowo wiecej zmarszczek i wglebin, rowniezby sie przydalo, co do renderkow ciala to mam chyba najwieksze zastrzezenia, poniewaz : i tutaj sie szerzej wypowiem : cialo jest malo proporcjonalne, tak jak to rowniez ty zauwazyles w mojej pracce ale to sa elementy koncowe (proporcje), za malo jest miesni, prawie w ogole ich nie widac, co daloby duzo w twoim modelu, on powinien miec grozne miesnie i cialo, wtedy uwydatni to do konca twarz bo twarz to nie wszstko, co dalej , mianowicie to ze krocze jest kwadratowe a chyba my humanoidzi takowego nieposiadamy , popracuj nad tym, wszystkie nogi rece maja takojakoby laczenia w zgieciach tak jakby byly to modele ktore sa polaczone ze soba i nakladaja sie na siebie przy zgieciach, popracuj nad tym i jeszcze raz miesnie ... a nogi to troche za chude jak dla mnie ... ale TWARZ jest bomba , mniejmy nadzieje ze nie spoczniesz na twarzy i ujrzymy calos modelu, Powodzenia ... Jesli jakiwes pytania to na U2U lub [email protected] Pozdrawiam :cool:

  • Odpowiedzi 56
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam :)

 

Po takiej dawce mobilizacji nie mogłem przejść obojętnie koło niedoróbek głowy. No i po raz kolejny usiadłem i dłubałem to co wg mnie wymagało korekty. Co z tego wyszło osądźcie sami.

 

Dziękuję wszystkim za uwagi. Są one dla mnie niesłychanie cenne. Dziękuję przede wszystkim Kaszubasowi, za wyrozumiałość i niespotykaną cierpliwość w tłumaczeniu mi złożoności modelowania organicznego :)) A propos, Twój pomysł na modelowanie w trybie symetry jest rewelacyjny :)) Idzie znacznie szybciej i łatwiej jest kontrolować poszczególne fragmenty...

 

Tak, czy inaczej. Mimo tego, że z pewnością wielu z was stwierdzi, że model jest jeszcze niedopracowany, ogłaszam absolutny KONIEC modelowania głowy. Od teraz skupiam się wyłącznie na ciele. Później przyjdzie pora na textury...

 

Oto model głowy. Zapraszam wszystkich do wyrażania podziwy ;))

Napisano

Nio ja sie \"przyczepie\" do wiecej rzeczy..przedewszystkim ta przestrzen gdzie ucho sie styka z glowa, trzeba by tam podlubac jeszcze (nie martw sie, ja tez tego nie lubie..no ale coz poczac). Potem popraw zmarszczki pod oczami, no i nad oczami te dwie gule ;)...bo to strasznie nienaturalnie wyglada...no i zastanow sie czy nie chcesz, zeby rogi jednak byly na zewnatrz uszu, czy chcesz takie odstajace uszy..

Napisano

Mi sie podoba wrecz jest superr , móglbys mu walnąc jeszcze takie dwa kły na dole wieksze , fajnie by to wygladało nie sądzisz ?

Napisano

Witam wszystich :)

 

Dziękuję bardzo za komentarze. Zwłaszcza Tobie Pionist. Jak jednak zaznaczyłem jest to KONIEC pracy nad modelem głowy. Nie będzie więcej poprawek, a wszystkie wasze uwagi postaram się zrealizować w kolejnym swoim modelu.

 

Dziękuję Tobie SiD za takie ciepłe uwagi. Kły faktycznie nie są najlepsze i jako odrębna część głowy zostaną poprawione. Ciesze się, że Cię nie zawiodlem chłopie :))

 

Pozdrawiam Serdecznie :))

Napisano

Bracie ja również sie ciesze ze tak super ci praca idzie , nie zawiodłes mnie to fakt i dlatego czekam na reszte \"Body\" Mam nadzieje z juz wkrótce sie ukaze bym mógł ją ...... zoabczyc hihihi :P [piwo] [piwo] [piwo]




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności