Jump to content

SiD

Members
  • Content Count

    939
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About SiD

  • Rank
    Member
  • Birthday 06/11/1982

City (optional)

  • Miasto
    Malbork
  1. SiD

    Justin Sweet

    Ooo facet ma poczucie wartosci koloru i kreski z wyobrazni ... super prace i milo znaleziona przydatna strona .. brawo :)
  2. Witaj Stary funflu hehe :D ... Widze ze ja nie robiłem w tym czasie nic gdy ty wariowałes w 3D .. dzis poraz kolejny mam maxa ale jakos nie wiem co z nim zrobic :P .. Mysle ze poszukam spokojnej koncepcji i cos wymysle i dam ci znac .. ale z tego co zauwarzyłem to do pięt ci nie dorastam , tak jak bym stanoł w miejscu i sie juz nie rozwijał :( ... A praca twa mi sie podoba, chce zobaczyc reszte, tego co z tym stworem wyprawiasz nie mam adnych narazie zarzutów :) Good Luck :)
  3. No cóż ja jestem z Malborka i dlamnie to bedzie problem wogóle sie wybrac a nie wspomne o noclegu :( ...
  4. jesli moge kilak słów swojich wtrącic ...: jak dla mnie nic jest za gruba, i jest szara,a przy przeciąganiu przez rany przejmuje kolor krwi o ile sie nie myle... pozatym cialo ma za mało zywych kolorów tkanki miesnej, brakuje obciekajacych elementów nawilzajacych, takij jak krew i inne sluzy ... I to cała praca? a gdzie piekna ? :P hihihi
  5. Na początek napisze ze fajnie zaczełaś opis pracy i opis sceny( chwali pięta że umie pisać po angielsku :P , ja nie umiem nawet po polsku hehehe:D :P ) Klimat wbija sie niezły ...ja to widze lekko z dodatkiem ... kamiennej pustyni, a nie gładkiej powierzchni , stwroków wiecej kopi nawet jakos tatystów w tle pod murem i dookoła ty wyrzudni , mozesz tez zrobić ogromną kusze z której bedą sie wystrzeliwać ... też fajnie moze to wygladać ... ale mam banie zpomysłami ... Czekam na kolejny update bo idzie ci wyśmienicie :D Good Luck :P
  6. No prosze ho ho ho ... Misiek no nieźle żeś sie chapnoł , ładny kąsek ale weż to rozgryś teraz ... Ty to masz cierpliwość żeby sie za takie szczegółatowate pierdółki brać , ale powdziwiam nie powiem że podziwiam talentu i wytrwałości ... jestem z Tobą :D A to co widze z tymi czaskami to wyszły Ci super ... jak żywe , znaczy jak martwe hehe :P . Dorobisz texture pyłu i zgliszczy i pobrudzisz je zdeka i normalnie duplikat .. alb lepsiesza kopia tego co nasladujesz :D Działaj i nie poddawaj sie...
  7. Aaa prosze bracie oto siatka :D A odrazu się przyznaje ze wyglada ona tak beznadziejnie bo aby wewnątrz wielkich dział zrobic te wcięcia , urzyłem Star z Extrude a zwiększonej ilosci ramion do mojich potrzeb i zadziałałem boolean aby wyciąc to ....
  8. No wiec zaczołem ale jakos tak inaczej w textury go ubiore i co do sceny pomysłów mi brak :D ... Ale to z czasem samo przyjdzie ... albo jakis fajny user mi podpowie ... :D
  9. Witam wszystkich uczestników kolejnej edycji bitwy 3D jak i tych którzy nie podjeli wyzwania, lecz zawsze ich komentarz jest mile widziany. Postanowiłem spróbować swych sił, chodź wiem iż cudów w 3D nie czynie, ale pracy swej ułomności pokazać się nie boje. Postanowiłem wybrać temat "Maszyny Bojowe" bo o ile mnie ktoś zna z forum to wie że zawsze kręciły mnie "humonoidalne" postacie a i nie którzy próbowali mnie namówić na wymodelowanie pojazdu a najlepiej samochodu. Nie ukrywam że nadal dla mnie to jest kosmos modelować samochód ( chodź maluszka zrobiłem i to niebieskiego ale tylko połowe :P ). Wiem też że wiele prac jakie zaczołem , nie skończyłem z róznych jak że i wam przytrafiających sie przygód z komputerem. Najlepiej na maszyne bojową wybrał bym zdjecie mojej żony która stoji z wałkiem kiedy wracam o 4 nad ranem w stanie "trzeźwym inaczej" z jak zwykle dobrej imprezy ze znajomymi hehe :D :D :D ... Ale wiem że jak ona to zobaczy ... to przestanie urzywać wałka i weźmie coś cieższego i bardziej bolącego :D ... boooosiak dla mojego szkraba kochanego .. którzy przegląda to forum często i tak samo ja ona mnie i ja ją kocham ( i mam nadzieje ze wie że żartuje z tym zdjęciem :P ) Maszyne którą wybrałem to jedna z kart z Filmu "Duel Masters" , jedyne co mam na jej temat to ten obrazek .... Postaram sie jakos improwizować , jezeli ktos znajdzie w internecie lepsze ujęcie w całej okzałosci tej maszynki ... bede wdzięczny :D Ponieważ tym razem jest dużo czasu , którego osobiscie sam za wiele to nie mam , lecz wierze ze uda mi się skończyć chociaż jedną z mojich babranin :P
  10. Und3r , niezły numer hehe pomysł świetny , ja myslałem aby zrobic ... Pare kochającą sie bez zabezpieczenia , to jest wtedy moment krytyczny hehehehehehehehe ... Ale Chyba zajme sie maszynami , wkoncu zawsze bawiłem sie humanoidami :D ... Ale twoje praa zapowiada sie imponująco .. nie spiesz sie masz duzo czasu , popraw szczegóły i zadbwaj o efekty z detalami wszystkimi hehe :D ... Licze na ciebie .. nie zawiedź mnie :D
  11. Witam , pomyśł super ... Lecz nie czytałem co inni pisali i może już ktoś to wspomniał a jak nie to ja wam coś pokaże, prace wspaniałej osoby ... Była bitwa "Living Death" i pewna Pani , zrobiła te oto prace ... zdeczka podobna do waszego pomysłu hehe Wiec jak widać nie jest orginalny :P Ale i tak ciekawie to użyliście w motywie jaki przedstawiacie... Oto praca : http://home.arcor.de/l0kki/images3d/goran_finalpic.jpg
  12. Niezly pomysl z tym ukrytym miesciem .. po lózkiem hehe :D ... Całkiem logiczne .. Co dopracy chce powiedziec ze super to wyglada i calkiem ladnie sie prezentuje .... Ale malo efektownie .... Chodz zmany sie dokonuja caly czas ... przyznam ze czuje sie zaskoczony pomyslem hehe :D ... Doradzam jeszcze jakąs lalke tam wcisnąc ... i jak to jest zapomniane miescie .. to powiemz e zabawki wygladaja na nowe hehe :D good luck
  13. Moze to kilka budowli które zmieni lekko twój obraz w wyobrazni ... o architekturze japonskiej .... http://www.vivi.strefa.pl/japan/galeria/kioto/1.jpg http://www.vivi.strefa.pl/japan/galeria/kioto/8.jpg http://www.vivi.strefa.pl/japan/galeria/kioto/16.jpg http://www.vivi.strefa.pl/japan/galeria/kioto/2.jpg
  14. No nie wiem ... Wypas z pierszego rzutu oka ... ale ja lubie duze np. klate poszerzyc ... chodz to troche mogło by cos zrypac ... Dziwne ma pachy tak jakos mi sie wydaje ?? ... wiecej fałdów by dało mu efekt przy brzuchu i udach .. i pod kolanami ... Nie rób z niego kulturysty na łapach ... dodaj jakies blizny po walce ... albo blizny na kolanach jezeli to trol jaskiniowy ... stopy powinien miec bardzi zdeformowane .. przypominające stopy ... Latarnik dał ci dobry obrazek jako model ...
  15. Czuje niezłą rzeź waszej twórczosci i wybór tematów jest wielki może i moja stromna osoba , nie utalentowana lecz nadal starajaca sie .... Wkoncu sie dołączy i skończy ?? hehehe ....
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy