Anibal Napisano 8 Kwiecień 2003 Napisano 8 Kwiecień 2003 Tej bitwy nie mogłem przegapić, tym bardziej że zasady od poprzeniej bardzo się zmieniły na lepsze, tak mi się wydaje... Ale dość tego biadolenia... Postanowiłem zrobić wilkołaka, ale nie takiego znanego z filmów futrzaka. Chodzi mi o bardziej zzombiałą formę. Postaram się uchwycić moment transformacji nieszczęśnika. Popekana skóra, nabrzmiałe żyły, ścięgna i mięśnie na wierzchu, tak to ma wyglądać. Oczywiście srzępy rozerwanych części garderoby wchodzą w gre (poszarpane dzinsy, paski itp.). Postawiłem sobie taki cel, zobaczymy co z tego wyjdzie... Pomysł powstał w głowie i nie chce mi się przelewać go na papier... Zaczołem inaczej niż zwykle czyli od dołu, a ściślej od stóp, a właściwie od jednej, ponieważ obie strony będą od siębie i inne, tak sobie postanowiłem skomplikować modeling... Szczegóły dodam dopiero, gdy będe miał gotowy model całej postaci Pozdrawiam BFN [Edited on 8-4-2003 by Anibal] [Edited on 9-4-2003 by Gotham]
Tomek Kosiorek Napisano 8 Kwiecień 2003 Napisano 8 Kwiecień 2003 [piwo][piwo][piwo] (nie za duzo?)fajny pomysl [yes] ps. jak on bedzie caly to tych pzurkow nie bedzie widac-moze bys go troche \"przerysowal\"? [Edited on 8-4-2003 by Tomek Kosiorek]
Eden-3d Napisano 8 Kwiecień 2003 Napisano 8 Kwiecień 2003 witam..wydaje mi sie ze bok stopy powinienes troszke wglebic do srodka[piwo]
Phantom Napisano 12 Kwiecień 2003 Napisano 12 Kwiecień 2003 te pazurki mogły by być wiekshe...kolejna pracka robiona od dołu...tak kostek mogło by nie być..ale te charakterystyczne wgłębienia na nogach powinny być...no i jakieś włosy :cool: ale jest oka 3m się !!
Anibal Napisano 12 Kwiecień 2003 Autor Napisano 12 Kwiecień 2003 Dzieki za wszyskie posty... dużo mi pomogły ale też przedłużyły moją prace:( Niedługo postaram zamieścić jakiś update... ale z czasem to u mnie cienko, wiecie matura to nie przelewki:) Pzd
Rekomendowane odpowiedzi