urbi Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 Mam plugin "TEXTPORTER" o ile sie nie myle to sluzy on do tego by obrazek podzielic na krateczki a nastepnie w jakims programie graficznym pokolorowac, nalozyc textury itp. Ale jak potem ten projekt pomalowany zaladowac do 3ds max'a. Jesli mozecie podajcie jakies linki do stron polskich ;) To sobie poczytam. Wielkie dzieki z gory ;)
blood_brother Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 Najpierw mapujesz obiekt potem renderujesz siatke za pomoca texportera, nastepnie malujesz ja, a na koniec nakladasz namalowana texturke na obiekt jako material.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się