mmichalak Napisano 10 Grudzień 2004 Share Napisano 10 Grudzień 2004 Witam. Mam pytanie odnośnie przyśpieszenia pracy z unwrapem w max 7. Mam zamiar oteksturować podłogę, która składa się z kilku rodzajów kafelek (jak płytki ceramiczne). Z uwagi na to, że mogę posłuzyc sie tylko jednym kanałem mapowania (takie są narazie wymogi poniewaz to co robię idzie pozniej do engine - ten z kolei wczytuje całosc z 3ds) juz mnie szkal trafia w przypadku gdy musze wybrane segmenty ustawiac recznie (skalowac, przesuwac, itd.). Czy jest możliwosc ustawienia poprawnie jednego face, a nastepnie przykazanie innym wybranym facom ustawic sie tak jak on. W opcjach mapowania unwrapa nie znalazlem opcji która pozwoliłaby zazanaczonym facom ulozyc sie jeden na drugim. Pozdrawiam MMichalak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartonfink Napisano 11 Grudzień 2004 Share Napisano 11 Grudzień 2004 ustaw na edycji unwrap uvw(zeby bylo podswietlone na zolto) zaznaczaj po kolei face'y i uzywaj przy kazdym make plenar lub cos takiego - powinno byc szyciej choc to i tak nie jest pelna automatyka :) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmichalak Napisano 13 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 13 Grudzień 2004 No tak, to w sumie jest jakieś podejście. Tyle, że to jest to co robiłem do tej pory. Szkoda że nie można automatycznie ustawić wybranych faców jeden na drugim - to by znacznie ułatwiło sprawę :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się