Gość Biegan Napisano 11 Grudzień 2004 Napisano 11 Grudzień 2004 Prosze wybaczyc jesli podobny temat byl poruszany, ale nie mialem okazji przejrzec forum a czas mnie nagli.. Moj problem polega na tym, ze stworzylem bardzo duzy obiekt, konkretnie cylinder, ale pusty w srodku, taka jakby puszka bez zakrycia u gory i dna.chcialbym na nia nalozyc teksture (od srodka ale), ale ze tekstura jest duzo mniejsza, wiec jest ona rozciagana i wyglada ohydnie:/ w photoshopie nie da sie nawet stworzyc tekstury o interesujacych mnie wymiarach, nie mowiac zeby moj komp to pociagnal:) chcialbym po prostu moj cylinder podzielic na kilka fragmentow, takich jakby stref, ze na kazda strefe moglbym dac inna teksture.wtedy stworzylbym kilka mniejszych tekstur, ponakladal je na cylinder, i razem by to utworzylo jakis tam obrazek. bardzo bym prosli o pomoc.
Marcin Napisano 11 Grudzień 2004 Napisano 11 Grudzień 2004 dodaj modyfikator UVW map i ustaw na cylinder wartosciami tile moesz powielać ilosc powtórzen nizej masz wartosci wielkosci gizma ktorymi mozesz kontrolowac nalorzenie textury na obiekcie jak bedizesz mial wiecej czasu zainteresuj sie modyfikatorem UVW unwarp ale to juz inna bajka o mapowaniu i tobie pozostawiam kwestje nauki
Isso Napisano 19 Grudzień 2004 Napisano 19 Grudzień 2004 Z tego co wiem po przekształceniu obiektu np. na E... Poly. Można podzielić go na grupy a później teksturować grupowo.... powodzenia...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się