Biegan Posted December 11, 2004 Share Posted December 11, 2004 Prosze wybaczyc jesli podobny temat byl poruszany, ale nie mialem okazji przejrzec forum a czas mnie nagli.. Moj problem polega na tym, ze stworzylem bardzo duzy obiekt, konkretnie cylinder, ale pusty w srodku, taka jakby puszka bez zakrycia u gory i dna.chcialbym na nia nalozyc teksture (od srodka ale), ale ze tekstura jest duzo mniejsza, wiec jest ona rozciagana i wyglada ohydnie:/ w photoshopie nie da sie nawet stworzyc tekstury o interesujacych mnie wymiarach, nie mowiac zeby moj komp to pociagnal:) chcialbym po prostu moj cylinder podzielic na kilka fragmentow, takich jakby stref, ze na kazda strefe moglbym dac inna teksture.wtedy stworzylbym kilka mniejszych tekstur, ponakladal je na cylinder, i razem by to utworzylo jakis tam obrazek. bardzo bym prosli o pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Posted December 11, 2004 Share Posted December 11, 2004 dodaj modyfikator UVW map i ustaw na cylinder wartosciami tile moesz powielać ilosc powtórzen nizej masz wartosci wielkosci gizma ktorymi mozesz kontrolowac nalorzenie textury na obiekcie jak bedizesz mial wiecej czasu zainteresuj sie modyfikatorem UVW unwarp ale to juz inna bajka o mapowaniu i tobie pozostawiam kwestje nauki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isso Posted December 19, 2004 Share Posted December 19, 2004 Z tego co wiem po przekształceniu obiektu np. na E... Poly. Można podzielić go na grupy a później teksturować grupowo.... powodzenia... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now