Marcin Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 odpowiednia maska na kanal gloosy ;) w renderach v-ray czy brazil ;)
Luke3D Napisano 12 Grudzień 2004 Autor Napisano 12 Grudzień 2004 Czyżby sie nie dało na zwykłym scanlinie zrobić materiału zaparowanej szyby ? Prosze o pomoc
LHT Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 Stwórz materiał szkła i pary i pokombinuj z blendem albo shellac'iem
Salvator Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 lol, Luke, przecież Blend to jest jeden materiał :]
Luke3D Napisano 12 Grudzień 2004 Autor Napisano 12 Grudzień 2004 serio ?? Wiesz... ja znam max'a od czerwca i jestem ciężko kapujący
Luke3D Napisano 12 Grudzień 2004 Autor Napisano 12 Grudzień 2004 sprawdziłem blend'a ale mi chodziło o taki efekt: www.luke3d.za.pl/szklo2.jpg (trzeba przekopiować adres)
LHT Napisano 13 Grudzień 2004 Napisano 13 Grudzień 2004 Popatrz sobie na materiał 01 - Default w tym pliku .max materiał raytrace w bumpa=1 drobne spackle zakładka Raytrace Control > bump map efects = 10, zmiany w SuperSampling i reflection >falloff>fresnel>IOR=1,5 troche długo sie renderuje ale może ci się spodoba
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się