Jump to content

Luke3D

Members
  • Content Count

    263
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Luke3D

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Police (koło szczecina)
  1. heh, gdyby tylko z dwóch miejsc ;] Tutaj strzeliłem aż 6 świateł (jak coś to popatrz na posta wyżej:) Jakby coś to masz tutaj screen'a i są zaznaczone 4 czerwone linie, kolejne dwa światła są tak daleko, że cień jest w tym miejscu niewidoczny .jpg"]
  2. nie będę się dłużej rozpisywał, bo jest fajnie i poprostu brak słów itd itp...nadal są te kropki przy oknie i nie wygląda to za dobrze, chyba ta lampka ma czarne nogi ;] I jeszcze daj materiał na śmietnik To by było na tyle
  3. Taa, wszystkie meble mają tą samą teksturę Oak1.tga :] a światła to 6 omni przy suficie
  4. Renderuje w VRay'u free O co chodzi z tą kamerą?? I co to za delirka ?? W kamerze żadnych ustawień nie zmieniałem, więc myśle że jest ok... Pomieszczenie nie wydaje się ciasne tylko takie jest, chociaż ja się już przyzwyczaiłem :]
  5. Fajnie fajnie, tylko czemu podłoga i sufit są 4x4 ??
  6. Największy mebel, a po nim zostaną tylko półki nad ostatnio zrobionym biurkiem, szafka na płyty i drzwi Proszę o ocene
  7. Czy ta gra to Trinity: cRPG w postnuklearnym ???
  8. Wkońcu wakacje, więc biorę się do pracy... a oto biurko które wymodelowałem dzisiaj: Na pierwszy rzut oka widać, że -lewa część wisi w powietrzu, więc od razu wyjaśniam... Normalnie, to biurko jest przytwierdzone do szafy, której jeszcze nie zrobiłem, może nawet jutro to poprawie... -Na łóżku nie ma tekstury, niewiem czemu, ale chyba przez przypadek przeniosłem do innego folderu, na następnych screenach powinno być ok -Pewnie niektórzy się zastanawiają, czemu to aż trzecie biurko...otóż w tym pokoju mieszkają aż trzy osoby, więc dlatego są trzy biurka, więcej już nie będzie :D
  9. ogólnie to jest fajny klimat :} tylko materiał na lampie taki jakiś nijaki, firanka wisi w powietrzu, nie wiem po co ta stacja dysków i jakim sposobem się świeci kontrolka :] Ogólnie się mi podoba. Powodzenia w poprawianiu błędów :) i robieniu kolejnych byków (buehehehe, ale ja mam dzisiaj dobry humor)
  10. B. E . A...atifull Widze że popracowałeś i wychodzi Ci coraz lepiej, tylko zastanawia mnię cień za oknem na I i II obrazku. Nie umiem ocenić które oświetlenie jest lepsze, bo oba są dobre ale: • W I oświetleniu za oknem są cienie, background color pasuje do reszty • W II oświetleniu nie ma cieni za oknem, ale przydałby się ciemniejszy kolor background (późny wieczór lub wczesny poranek) Daj siatkę to może spadnę z krzesła :D
  11. Ogółem pracka mi się podoba m.in. dlatego że: -fajne cienie -modele też spox -ma taki mini-klimacik Ale jest takich byczków kilka: -Na biurku( I obrazek) jest tak bardzo, ale to bardzo nienaturalnie przecięta tekstura -Naucz się posługiwać kamerą (służe pomocą :D) -Na suficie chyba trochę za bardzo rozciągnięta tekstura -i Podłoga chyba za jasna, bo wydaje się że meble wiszą w powietrzu Jak widać, trzeba trochę popracować, bo bez pracy nie ma kołaczy tylko są byki :)
  12. A ja ostatnio zobaczyłem datę założenia wątku: 01-01-1970 01:00
  13. 01-01-1970, tak się uśmiałem za wszystkie czasy Nie jestem dobry z historii ale chyba wtedy jeszcze nie było takiego czegoś jak PC A poza tym comix zarejestrował się 13-02-2003 Więc pytanie do osób tworzących forum brzmi: CO TO JEST ???
  14. THX za dobre opinie, listwy będę robił raczej na koniec bo musiałyby wchodzić na meble, których jeszcze nie zrobiłem...i może ktoś wie skąd wziąć dobrą teksturę paneli podłogowych ?
  15. Dodałem teksturę podłogi i poprawiłem na łóżku (zapomniałem dodać modyfikatora material)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy