
Luke3D
Members-
Content Count
263 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
10 GoodAbout Luke3D
-
Rank
Member
City (optional)
-
Miasto
Police (koło szczecina)
-
heh, gdyby tylko z dwóch miejsc ;] Tutaj strzeliłem aż 6 świateł (jak coś to popatrz na posta wyżej:) Jakby coś to masz tutaj screen'a i są zaznaczone 4 czerwone linie, kolejne dwa światła są tak daleko, że cień jest w tym miejscu niewidoczny .jpg"]
-
nie będę się dłużej rozpisywał, bo jest fajnie i poprostu brak słów itd itp...nadal są te kropki przy oknie i nie wygląda to za dobrze, chyba ta lampka ma czarne nogi ;] I jeszcze daj materiał na śmietnik To by było na tyle
-
Taa, wszystkie meble mają tą samą teksturę Oak1.tga :] a światła to 6 omni przy suficie
-
Renderuje w VRay'u free O co chodzi z tą kamerą?? I co to za delirka ?? W kamerze żadnych ustawień nie zmieniałem, więc myśle że jest ok... Pomieszczenie nie wydaje się ciasne tylko takie jest, chociaż ja się już przyzwyczaiłem :]
-
Fajnie fajnie, tylko czemu podłoga i sufit są 4x4 ??
-
Największy mebel, a po nim zostaną tylko półki nad ostatnio zrobionym biurkiem, szafka na płyty i drzwi Proszę o ocene
-
Czy ta gra to Trinity: cRPG w postnuklearnym ???
-
Wkońcu wakacje, więc biorę się do pracy... a oto biurko które wymodelowałem dzisiaj: Na pierwszy rzut oka widać, że -lewa część wisi w powietrzu, więc od razu wyjaśniam... Normalnie, to biurko jest przytwierdzone do szafy, której jeszcze nie zrobiłem, może nawet jutro to poprawie... -Na łóżku nie ma tekstury, niewiem czemu, ale chyba przez przypadek przeniosłem do innego folderu, na następnych screenach powinno być ok -Pewnie niektórzy się zastanawiają, czemu to aż trzecie biurko...otóż w tym pokoju mieszkają aż trzy osoby, więc dlatego są trzy biurka, więcej już nie będzie :D
-
ogólnie to jest fajny klimat :} tylko materiał na lampie taki jakiś nijaki, firanka wisi w powietrzu, nie wiem po co ta stacja dysków i jakim sposobem się świeci kontrolka :] Ogólnie się mi podoba. Powodzenia w poprawianiu błędów :) i robieniu kolejnych byków (buehehehe, ale ja mam dzisiaj dobry humor)
-
B. E . A...atifull Widze że popracowałeś i wychodzi Ci coraz lepiej, tylko zastanawia mnię cień za oknem na I i II obrazku. Nie umiem ocenić które oświetlenie jest lepsze, bo oba są dobre ale: • W I oświetleniu za oknem są cienie, background color pasuje do reszty • W II oświetleniu nie ma cieni za oknem, ale przydałby się ciemniejszy kolor background (późny wieczór lub wczesny poranek) Daj siatkę to może spadnę z krzesła :D
-
Ogółem pracka mi się podoba m.in. dlatego że: -fajne cienie -modele też spox -ma taki mini-klimacik Ale jest takich byczków kilka: -Na biurku( I obrazek) jest tak bardzo, ale to bardzo nienaturalnie przecięta tekstura -Naucz się posługiwać kamerą (służe pomocą :D) -Na suficie chyba trochę za bardzo rozciągnięta tekstura -i Podłoga chyba za jasna, bo wydaje się że meble wiszą w powietrzu Jak widać, trzeba trochę popracować, bo bez pracy nie ma kołaczy tylko są byki :)
-
A ja ostatnio zobaczyłem datę założenia wątku: 01-01-1970 01:00
-
01-01-1970, tak się uśmiałem za wszystkie czasy Nie jestem dobry z historii ale chyba wtedy jeszcze nie było takiego czegoś jak PC A poza tym comix zarejestrował się 13-02-2003 Więc pytanie do osób tworzących forum brzmi: CO TO JEST ???
-
THX za dobre opinie, listwy będę robił raczej na koniec bo musiałyby wchodzić na meble, których jeszcze nie zrobiłem...i może ktoś wie skąd wziąć dobrą teksturę paneli podłogowych ?
-
Dodałem teksturę podłogi i poprawiłem na łóżku (zapomniałem dodać modyfikatora material)