Luke3D Napisano 12 Grudzień 2004 Share Napisano 12 Grudzień 2004 W temacie jest pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 12 Grudzień 2004 Share Napisano 12 Grudzień 2004 odpowiednia maska na kanal gloosy ;) w renderach v-ray czy brazil ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke3D Napisano 12 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 12 Grudzień 2004 a w scaline albo mental ray ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke3D Napisano 12 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 12 Grudzień 2004 Czyżby sie nie dało na zwykłym scanlinie zrobić materiału zaparowanej szyby ? Prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LHT Napisano 12 Grudzień 2004 Share Napisano 12 Grudzień 2004 Stwórz materiał szkła i pary i pokombinuj z blendem albo shellac'iem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke3D Napisano 12 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 12 Grudzień 2004 nie da się w jednym materiale ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Salvator Napisano 12 Grudzień 2004 Share Napisano 12 Grudzień 2004 lol, Luke, przecież Blend to jest jeden materiał :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke3D Napisano 12 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 12 Grudzień 2004 serio ?? Wiesz... ja znam max'a od czerwca i jestem ciężko kapujący Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke3D Napisano 12 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 12 Grudzień 2004 sprawdziłem blend'a ale mi chodziło o taki efekt: www.luke3d.za.pl/szklo2.jpg (trzeba przekopiować adres) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LHT Napisano 13 Grudzień 2004 Share Napisano 13 Grudzień 2004 Popatrz sobie na materiał 01 - Default w tym pliku .max materiał raytrace w bumpa=1 drobne spackle zakładka Raytrace Control > bump map efects = 10, zmiany w SuperSampling i reflection >falloff>fresnel>IOR=1,5 troche długo sie renderuje ale może ci się spodoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke3D Napisano 13 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 13 Grudzień 2004 very thanks to LHT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się