masater Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 No wiec pytanko mam, jaki będzie najlepszy plugin do robienia i symulacji sierści i owłosienia dla maxa7 współpracujacy z mental-rayem ? Spodobał mi się ornatrix czy jakoś tak ale cos mi nie wychodzi rendering za pomocą mentala tych włosków :) Za wszelką pomoc serdeczne dzięki :)
Penny Napisano 18 Grudzień 2004 Napisano 18 Grudzień 2004 Dolaczam sie do pytania.. A tak swoja droga jaki plugin do wlsow.. wogule wspolpracuje z mentalem... Shag nie Ornatrix tez nie.. jest tez kupa innych ale nieslyszalem o jakims kompatybilnym... Pozdrawiam Przemek
Marcin Napisano 18 Grudzień 2004 Napisano 18 Grudzień 2004 a włączyc geometry w shag hair to nie łaska ?
Penny Napisano 18 Grudzień 2004 Napisano 18 Grudzień 2004 :) juz wczesniej to przerabialem .... tu jest nawet link http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=10469&highlight=shag jak sie okazalo .. to niezbyt dobry pomysl.. tzn nie do knca kompatybilny... Pzdr Przemek
Penny Napisano 18 Grudzień 2004 Napisano 18 Grudzień 2004 Ok dobra... :) kazdy ma ta sama wersje... To opisz w skrocie jak to zrobic.. jak ominac komunikaty o bledach ze shag hair is not supported... i co zrobic z ostrzezeniem?- hair geometry may get too large Verts 33000000 Faces.... do u want to be created? pozatym wykrzacza sie max.. i tyle..:) Dzieki za jakies info Przemek
Marcin Napisano 18 Grudzień 2004 Napisano 18 Grudzień 2004 robisz shag fur ... w geometry ustawiasz "on" i jakies tam wartosci jak ilosc sides i inne i wsio ;] podczas renderowania jest konwerowana jako siatka i dalej to chyba jasne skoro jest jako mesh ... jak chcesz podglad w viewportach to zaznaczasz fur w vportach i tam masz w opcjach w modify ... to editable mesh / spline / i jakies tam inne / ... zaznaczasz co ci tam sie chce i lecisz ... wszystko ... a sie wykrzacza bo pewnie masz nie stabilnego kompa ... wszystko ...
Penny Napisano 18 Grudzień 2004 Napisano 18 Grudzień 2004 ok shagu zrobilem tak .. w geometry ustawilem enable... sides domyslnie 3 reszta tez w okienku geometry pozostaje domyslnie.. odpalam mentala i nadal to samo.. aha mozna sbie przeliczyc ile to bedzie facow itd.. (estimate size w geometry) mi pokazuje 3 mln.. a obiekt wcale nie jest wyjsciowy tylko testowy maly... no i tak jak wczesniej wywala mi eroory ze mental nie wspolpracuje.. no i ze jest duzo facow.. i czy kontynuowac.. wszystko trwa z 15 min.. az w koncu wywala ze nie ma tyle pamieci itd itd... A wiec.. to zaden sposob zeby zmusic mentala.. do pracy z shagiem!!! bo co mi z tego zeby caly dzien mi male futerko renderowalo. To jak robie architekture to mam 500 000 facow.. komp jest stabilny.. na pewno.. bo konfiguracja jest.. markowa itd.. praktycznie zero zawieszek.. ale mln. facow.. kazdego kompa powiesza... a WIEC ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się