@seba@ Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 Przedstawiam wam wizualizacje Komendy Powiatowej Strazy Pozarnej, niesety nie moge napisac gdzie. Realizacja rusza na wiosnę. Wszelka krytyka mile widziana. Jesli chodzi o pyt. dot. proj. chetnie odpowiem poniewaz robiłem wszystkie rysunki oraz poddałem kilka pomysłow.
kuback Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 Heheeheheehh tak się składa że obecnie pracuje nad Jednostką Ratownictwa Gaśniczego :) ... witam w klubie , ale renderów nie robie ... Kawał budynku , nieżle wygląda. Co jest do oceny ? architektura czy rendery ? pozdrawiam
buczer Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 ja mam pytanie. a nawet dwa :) z ciekawosci. po co stosuje sie takie szprychowate zwieńczenia budynków? chyba to nad głównym jest. duzo projektantw to robi. i po co sa te stalowe ramki przy oknach ? (imo w połaczeniu z rynna daja dziwny efekt) pozdr. 3 obrazek najciekawszy. (to ten ze zwienczeniem przy attyce ;) edit: co do arch. to ja widze 3 rozne budynki. troche do siebie nie pasuja chyba.
Piotr Dobosz Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 swietne ale czy odbicia na materiale budynku nie sa za wyrazne? pozdrawiam serdecznie naprawde super pracka:)
@seba@ Napisano 14 Grudzień 2004 Autor Napisano 14 Grudzień 2004 Zwienczenia - sa po to aby jak ktos spadnie z dachu nie wydoczyli ci procesu ze nie bylo balustrady. Zauwaz ze tam jest taras z ktorego caly dach stoi otworem, co by bylo jakby jakis pijany strazak spadl? Stalowe ramki - balkoniki przystosowane pod pnacza (nie mialem czasu ich zrobic). Co do odbic to mysle ze sa oka, sporo sie przy nich narobilem. Caly budynek to "luxalon" a ta jasna blacha to quadrqlad, zreszta teraz bardzo popularne ale drogie.
kuback Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 jest naprawde niezłe .... napracowałeś się nad detalami .... ale niebo wszędzie to samo .....
buczer Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 tam nie ma tarasu :P chodzi mi o zwienczenie najwyzszej czesci i pozioma "balustrade" (sorry ale nie mam pojecia jak to sie nazywa). pytam z ciekawości bo moze nie znam funkcji tego elementu.
@seba@ Napisano 14 Grudzień 2004 Autor Napisano 14 Grudzień 2004 peter_muler => hehe to jest zaluzja przeciwsloneczna na ile ona spelnia swoje wymagania tego nie wiem i chyba nikt nie wie :). Kiedys na wykladach mowiono ze ten detal wział sie od zaluzji w ktorej te piora byly regulowane elektronicznie. W tym przypadku jest to raczej poziomy element spelniajacy raczej walory estetyczne czy też tzw. trendy.
lashco Napisano 15 Grudzień 2004 Napisano 15 Grudzień 2004 za duzo poziomych prowadzacych i brak pionowych rytmow budynku sprawia ze budynek sie strasznie ciagnie i nudzi (zdj. nr 1 w sumie...sorka) ale design to pewnie nie twoj... rendery okej. dobra robota... oby takich wiecej...
lashco Napisano 15 Grudzień 2004 Napisano 15 Grudzień 2004 szeryfie przeslij mi ta teksturke z niebem wlasnie takiej szukam i drzewka w tle jest sliczna pliz pliz pliz [email protected]
lashco Napisano 15 Grudzień 2004 Napisano 15 Grudzień 2004 a samochody to modele 3d..? aki byl czas renderingow..? na jakim sprzecie? :) pozdrawiam
@seba@ Napisano 15 Grudzień 2004 Autor Napisano 15 Grudzień 2004 Renderowalo sie dlugo poniewaz wszystko to musialem drukowac, jpgi byly na prawde w duzej rozdzielczosci od 3200x2400. Plus 150 klatek animacji do prezentacji w flashu. Komputery: amd athlon 2,8gh 1gb (moj) intel pentium IV 2,8 ht 1gb (rly, bardzo dziekuje i pozdrawiam) intel pentium IV 2,4 512mb Ps. auta to rpc
boba Napisano 15 Grudzień 2004 Napisano 15 Grudzień 2004 poręcze przy podjeździe dla niepelnosprawnych chyba nie sa wg normy ;) hiehie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się