
@[email protected]
Members-
Content Count
371 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
@[email protected] last won the day on February 18 2007
@[email protected] had the most liked content!
Community Reputation
36 ExcellentAbout @[email protected]
-
Rank
Member
City (optional)
-
Miasto
Krakow
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
@[email protected] started following Exterior: Katalog domków, Wiz: Domki, Wiz: Kuchnie and 6 others
-
Wiz: Domki
@[email protected] replied to @[email protected]'s topic in Galeria 3D (Finished Works 3D)
Wszytskie, wszytskie :) Skalpel albo ja źle odczytałem twój ostatni post albo coś usunąłeś. Wszytskie modele zieleni w wizkach są moje. -
Wiz: Domki
@[email protected] replied to @[email protected]'s topic in Galeria 3D (Finished Works 3D)
Cześć, dziękuję za pozytywny odzew! Trawa, drzewa, krzaki wszystko jest moje, nie korzystam kompletnie z żadnych gotowców. Pozdrawiam Seba -
Witam, Nieśmiało prezentuję kilka ostatnich prac komercyjnych. 3dsmax, vray, PS, zieleń wyhodowana w growfx. Po kliknięciu w obrazek można zobaczyć większą rodzielczość :) Pozdrawiam Seba
-
Dodaj im więcej kontrasu ;) i będzie wypas.
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
@[email protected] replied to NV's topic in Work in progress (WIP)
kozioo, dzięki, tak właśnie myślałem. seba -
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
@[email protected] replied to NV's topic in Work in progress (WIP)
@Pionier, bardzo fajna butelka ;) Taki taras, nie wiem czy nie za dużo fioletu? Pozdrawiam Sebastian http://so-studio.pl -
1. obróciłbym WC na parterze, mały domek a tak tracisz jakże cenne metry, pomieszcznie przy wc automatycznie robi się większe... 2. ogromny wiatrołap, troche sztuka dla sztuki 3. tylko 2 pokoje na gorze? Z punktu widzenia budującego dom (młoda osoba) nie ma szans. 4. garaż za duży jak na tą powierzchnie domu 5. zmniejsz taras, zrób tam sypialnie 6. brak balustrady na tarasie 7. wywaliłbym cegłe z elewacji 8. wizki mogą być :)
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
@[email protected] replied to NV's topic in Work in progress (WIP)
siwy, trawka i liscie to już dość leciwe modele (scenka robiona od 0 w niespełna 24h) nie chciało mi się z tym już bawić... lukasjogabonito, całość jest z maxa (zielen zrobina w growfx) screen: obrazek oczywiście troszkę podmalowany w PS -
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
@[email protected] replied to NV's topic in Work in progress (WIP)
Witam, Taka pochmurna jesień, co myślicie? Pozdrawiam -
Wycena takiej oto wizki
@[email protected] replied to LukaszSz's topic in Dyskusje, pytania i odpowiedzi
Jaki fotomontaż, kolega z 3-ciego postu niech się przyzna ;) -
Wiz - Interior i Exterior
@[email protected] replied to 3Dart's topic in Galeria 3D (Finished Works 3D)
Hmm, wszystko się zlewa, mało widać cokolwiek...- 4 replies
-
- 3d model
- mental ray
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Kramon, procesory podkręcają się do 3,3ghz. Myślę że na 3,3 na jeden rdzeń jest całkiem OK. http://forum.benchmark.pl/topic/98220-evga-sr-2/ Tak jak już napisałem wcześniej jest to tylko przykład, pojawiają sie teraz inne xeony z rodziny 56xx w dobrych cenach...
-
Cześć Mateusz, powinieneś stworzyć dobrą czyt. szybszą alternatywę dla zestawu opartego o procesor i7-3930K w porównywalnej cenie. Jak dobrze wiemy ceny procesorów intel xeon (podstawka 1366) uległy sporym obniżką (ebay). Xeony z serii 56xx są w dużym stopniu podatne na podkręcanie. Jeśli miałbym składać szybki komputer w dobrej cenie rozważyłbym własnie taką opcje. Przykład: evga sr2 - 1750zł brutto (problem z dostępnością) 2x Intel Xeon Six Core 2.13GHz L5639 - 1600 brutto (allegro) wymienione procesory podkręcone osiągają 16,5 pkt w CB Cenowo, wydajnościowo taki zestaw wydaje się dużo lepszym rozwiązaniem od i7-3930K. Pozdrawiam Seba
-
Scena 3D: Warszawa - Miasto Feniks
@[email protected] replied to STRZYG's topic in Galeria 3D (Finished Works 3D)
Brak słów, rewalacja pod względem technicznym jak i emocjonalnym. -
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
@[email protected] replied to NV's topic in Work in progress (WIP)
Render nocny - test. Może być, co myślicie? i jeszcze druga wersja: Pozdrawiam Seba