Bagard Napisano 15 Grudzień 2004 Share Napisano 15 Grudzień 2004 posiadam własną teksture i chce ją nałożyć na pewien model ale jej nie wykrywa 3dmax (6.0 fullversion) jest zapisana w formacie *.JPG (duże jpg) pomimo iż wkejam ją do katalogu maps/skies, to przy wybieraniu materiału jej tam nie ma ... co powiniemem zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 15 Grudzień 2004 Share Napisano 15 Grudzień 2004 ojej ;] poczytaj tutoriale to sie dowiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 15 Grudzień 2004 Share Napisano 15 Grudzień 2004 po co wrzucasz ją do maps jak możesz normalnie wybrać przy texturowaniu. wchodzis do materiałów i tam w slocie klikasz obok #DIFUSE# i wybierasz bitmap i szukasz tej textury i już. p.s. z kąd masz full version 3ds max`a 6.0 ;)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bagard Napisano 15 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 15 Grudzień 2004 niedość że full version 6 to jeszcze oryginal:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bagard Napisano 15 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 15 Grudzień 2004 zadziałało THX very much! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się